Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 25, 2021
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 25, 2021
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Maria Montessori et Célestin Freinet. Voix et voies pour notre école. París: ESF, 216 pp. ISBN: 978-2-7101- 4261-4 [Reseña]

Thumbnail
View/Open
20 Recensións 7 v3.pdf (111.2Kb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/30103
Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
Collections
  • REV - Sarmiento - Nº 25, 2021 [22]
Metadata
Show full item record
Title
Maria Montessori et Célestin Freinet. Voix et voies pour notre école. París: ESF, 216 pp. ISBN: 978-2-7101- 4261-4 [Reseña]
Author(s)
Costa Rico, Antón
Date
2021-07-13
Citation
Costa Rico, A. (2021). Maria Montessori et Célestin Freinet. Voix et voies pour notre école: París: ESF, 216 pp. ISBN: 978-2-7101- 4261-4. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 25, 374-383. https://doi.org/10.17979/srgphe.2021.25.0.8627
Abstract
[Resumo] A análise de dúas pedagoxías sistémicas de importancia trascendental, realizada mediante un prolongado diálogo entre dous especialistas e atendendo a once asuntos relevantes.
 
[Abstract] Voix et voies pour notre école presents an analysis of two of the most important methods of education in the history of pedagogy in the form of an extended dialogue between two specialists, based on eleven key issues.
 
[Resumen] El análisis de dos pedagogías sistémicas de importancia trascendental, realizada mediante un prolongado diálogo entre dos especialistas y atendiendo a once asuntos relevantes.
 
Keywords
Pedagogía Freinet
Pedagogía Montessori
Educación infantil
Relación adulto/niño
 
Editor version
https://doi.org/10.17979/srgphe.2021.25.0.8627
Rights
Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
ISSN
2659-9589
1138-5863
 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback