Kahoot!: una herramienta informática para la mejora de la enseñanza y el aprendizaje del derecho procesal

Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/27808
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
Collections
Metadata
Show full item recordTitle
Kahoot!: una herramienta informática para la mejora de la enseñanza y el aprendizaje del derecho procesalAlternative Title(s)
Kahhot!: A Computer Tool for the Improvement of the Teaching and Learning Of Procedural LawAuthor(s)
Date
2021-02-04Citation
López Picó, R. (2021). Kahoot!: una herramienta informática para la mejora de la enseñanza y el aprendizaje del derecho procesal. Anuario da Facultade de Dereito da Universidade da Coruña, 24, 241-245. https://doi.org/10.17979/afdudc.2020.24.0.7499
Abstract
[Resumen] A través de estas líneas, tratamos de poner de manifiesto como la incorporación de las Tecnologías de la Información y de la Comunicación -TIC-, en general, y de la plataforma Kahoot!, en particular, a los nuevos y modernos métodos universitarios puede resultar de gran utilidad para la mejora de la enseñanza y el aprendizaje del Derecho Procesal. [Abstract] Through these lines, we try to show how the incorporation of the Information and Communication Technologies -ICT-, in general, and of the Kahoot! platform, in particular, to the new and modern university methods can be very useful for the improvement of the teaching and learning of Procedural Law.
Keywords
Innovación docente
Plataforma Kahoot!
Derecho Procesal
Teaching Innovation
Kahoot! platform
Procedural Law
Plataforma Kahoot!
Derecho Procesal
Teaching Innovation
Kahoot! platform
Procedural Law
Editor version
Rights
Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
ISSN
2530-6324
1138-039X
1138-039X