Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Anuario da Facultade de Dereito da Universidade da Coruña
  • REV - AD - VOL 24, 2020
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Anuario da Facultade de Dereito da Universidade da Coruña
  • REV - AD - VOL 24, 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kahoot!: una herramienta informática para la mejora de la enseñanza y el aprendizaje del derecho procesal

Thumbnail
View/Open
7499-Article Text-24880-2-10-20210128.pdf (115.2Kb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/27808
Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
Collections
  • REV - AD - VOL 24, 2020 [15]
Metadata
Show full item record
Title
Kahoot!: una herramienta informática para la mejora de la enseñanza y el aprendizaje del derecho procesal
Alternative Title(s)
Kahhot!: A Computer Tool for the Improvement of the Teaching and Learning Of Procedural Law
Author(s)
López Picó, Rubén
Date
2021-02-04
Citation
López Picó, R. (2021). Kahoot!: una herramienta informática para la mejora de la enseñanza y el aprendizaje del derecho procesal. Anuario da Facultade de Dereito da Universidade da Coruña, 24, 241-245. https://doi.org/10.17979/afdudc.2020.24.0.7499
Abstract
[Resumen] A través de estas líneas, tratamos de poner de manifiesto como la incorporación de las Tecnologías de la Información y de la Comunicación -TIC-, en general, y de la plataforma Kahoot!, en particular, a los nuevos y modernos métodos universitarios puede resultar de gran utilidad para la mejora de la enseñanza y el aprendizaje del Derecho Procesal.
 
[Abstract] Through these lines, we try to show how the incorporation of the Information and Communication Technologies -ICT-, in general, and of the Kahoot! platform, in particular, to the new and modern university methods can be very useful for the improvement of the teaching and learning of Procedural Law.
 
Keywords
Innovación docente
Plataforma Kahoot!
Derecho procesal
Teaching Innovation
Kahoot! platform
Procedural Law
 
Editor version
https://doi.org/10.17979/afdudc.2020.24.0.7499
Rights
Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
ISSN
2530-6324
1138-039X
 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback