Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Anuario da Facultade de Dereito da Universidade da Coruña
  • REV - AD - VOL 24, 2020
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Anuario da Facultade de Dereito da Universidade da Coruña
  • REV - AD - VOL 24, 2020
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kahoot!: una herramienta informática para la mejora de la enseñanza y el aprendizaje del derecho procesal

Thumbnail
Ver/abrir
7499-Article Text-24880-2-10-20210128.pdf (115.2Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/27808
Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
Coleccións
  • REV - AD - VOL 24, 2020 [15]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Kahoot!: una herramienta informática para la mejora de la enseñanza y el aprendizaje del derecho procesal
Título(s) alternativo(s)
Kahhot!: A Computer Tool for the Improvement of the Teaching and Learning Of Procedural Law
Autor(es)
López Picó, Rubén
Data
2021-02-04
Cita bibliográfica
López Picó, R. (2021). Kahoot!: una herramienta informática para la mejora de la enseñanza y el aprendizaje del derecho procesal. Anuario da Facultade de Dereito da Universidade da Coruña, 24, 241-245. https://doi.org/10.17979/afdudc.2020.24.0.7499
Resumo
[Resumen] A través de estas líneas, tratamos de poner de manifiesto como la incorporación de las Tecnologías de la Información y de la Comunicación -TIC-, en general, y de la plataforma Kahoot!, en particular, a los nuevos y modernos métodos universitarios puede resultar de gran utilidad para la mejora de la enseñanza y el aprendizaje del Derecho Procesal.
 
[Abstract] Through these lines, we try to show how the incorporation of the Information and Communication Technologies -ICT-, in general, and of the Kahoot! platform, in particular, to the new and modern university methods can be very useful for the improvement of the teaching and learning of Procedural Law.
 
Palabras chave
Innovación docente
Plataforma Kahoot!
Derecho procesal
Teaching Innovation
Kahoot! platform
Procedural Law
 
Versión do editor
https://doi.org/10.17979/afdudc.2020.24.0.7499
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
ISSN
2530-6324
1138-039X
 

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións