How we teach science. What’s changed and why it matters [Reseña]
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/26877
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
How we teach science. What’s changed and why it matters [Reseña]Autor(es)
Data
2020Cita bibliográfica
Moreno Martínez, L. (2020). Reseña de libro. How we teach science. What’s changed and why it matters. Ápice. Revista De Educación Científica, 4(2), 89-90. https://doi.org/10.17979/arec.2020.4.2.6249
Palabras chave
Historia de la enseñanza de las ciencias
Reseña
Reseña
Descrición
Reseña de libro. Rudolph, J. L. (2019). How we teach science. What’s changed and why it matters. Cambridge, Massachusetts: Harvard University Press.
Versión do editor
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 4.0 España
ISSN
2531-016X