Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorDeLlano-Paz, Fernando
dc.contributor.authorCarretero, Miriam
dc.contributor.authorMartínez Fernández, Paulino
dc.contributor.authorIglesias Gómez, Guillermo
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña, Cufiees_ES
dc.date.accessioned2020-07-13T14:30:17Z
dc.date.available2020-07-13T14:30:17Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationDe Llano Paz, Fernando; Carretero García, Míriam; Martínez Fernández, Paulino; Iglesias Gómez, Guillermo (2020): Expresión corporal, adaptacións curriculares e operacións financeiras: aproveitando sinerxias entre GIDs da UDC. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2020). Contextos universitarios transformadores: Boas prácticas no marco dos GID. IV Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 135-148)
dc.identifier.issn2605-1222
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/26007
dc.description.abstract[Resumo] A proposta xorde despois dunha reflexión conxunta entre os compoñentes dos dous GIDs da UDC en “Operacións Financeiras, Economía Enerxética e Economía Circular” e “Didáctica da Expresión Corporal e Motricidade (GIEDEM)”, sobre a implantación de metodoloxías activas no proceso de ensinanza-aprendizaxe. A idea reside na posta en contacto do alumnado das materias “Expresión corporal e adaptacións curriculares” do Grado en Educación Primaria e de “Análise das Operacións Financeiras” do Grao en Administración e Dirección de Empresas. A finalidade non é outra que beneficiarse mutuamente do traballo en común das competencias desenvolvidas en cada unha das materias sinaladas. Deste xeito se consegue que o alumnado se especialice na súa materia a partir do achegamento aos conceptos e do traballo das competencias a partir da creación de materiais. Cada alumnx se converte en “expertx” que asesora aos da outra materia no tema específico. A avaliación das actividades terá lugar por rúbricas, definidas a partir do deseño conxunto polos membros dos dous GID´s implicados.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The proposal arises after a joint reflection between the components of the two Teaching Innovation Groups of the UDC in "Financial Operations, Energy Economics and Circular Economics" and "Didactics of Body Expression and Motor", on the implementation of active methodologies in the teaching-learning process. The idea is to put the students in contact with the subjects "Corporal expression and curricular adaptations" of the Degree in Primary Education and "Analysis of Financial Operations" of the Degree in Business Administration and Management. The purpose is none other than to mutually benefit from the common work of the competences developed in each of the indicated subjects. In this way, the students are able to specialize in their subject from the approach to the concepts and the work of the competences from the creation of materials. Each student becomes an "expert" who advises those of the other subject in the specific topic. The evaluation of the activities is by rubrics, defined from the joint design by the members of the two Teaching Innovation Groups involved.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/spudc.9788497497756.135es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectExpresión corporales_ES
dc.subjectAnálise das operacións financeirases_ES
dc.subjectMetodoloxías activases_ES
dc.subjectABPes_ES
dc.subjectClase invertidaes_ES
dc.subjectGIDses_ES
dc.subjectBody expressiones_ES
dc.subjectActive methodologieses_ES
dc.subjectPBLes_ES
dc.subjectFlipped classroomes_ES
dc.subjectTeaching innovation groupses_ES
dc.subjectAnalysis of financial operationses_ES
dc.titleExpresión corporal, adaptacións curriculares e operacións financeiras: aproveitando sinerxias entre GIDs da UDCes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage135es_ES
UDC.endPage148es_ES
UDC.conferenceTitleIV Xornadas de Innovación Docente


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem