Expresión corporal, adaptacións curriculares e operacións financeiras: aproveitando sinerxias entre GIDs da UDC

Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/26007
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Expresión corporal, adaptacións curriculares e operacións financeiras: aproveitando sinerxias entre GIDs da UDCAutor(es)
Data
2020Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña, CufieCita bibliográfica
De Llano Paz, Fernando; Carretero García, Míriam; Martínez Fernández, Paulino; Iglesias Gómez, Guillermo (2020): Expresión corporal, adaptacións curriculares e operacións financeiras: aproveitando sinerxias entre GIDs da UDC. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2020). Contextos universitarios transformadores: Boas prácticas no marco dos GID. IV Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 135-148)
Resumo
[Resumo] A proposta xorde despois dunha reflexión conxunta entre os compoñentes dos dous GIDs da UDC en “Operacións Financeiras, Economía Enerxética e Economía Circular” e “Didáctica da Expresión Corporal e Motricidade (GIEDEM)”, sobre a implantación de metodoloxías activas no proceso de ensinanza-aprendizaxe. A idea reside na posta en contacto do alumnado das materias “Expresión corporal e adaptacións curriculares” do Grado en Educación Primaria e de “Análise das Operacións Financeiras” do Grao en Administración e Dirección de Empresas.
A finalidade non é outra que beneficiarse mutuamente do traballo en común das competencias desenvolvidas en cada unha das materias sinaladas. Deste xeito se consegue que o alumnado se especialice na súa materia a partir do achegamento aos conceptos e do traballo das competencias a partir da creación de materiais. Cada alumnx se converte en “expertx” que asesora aos da outra materia no tema específico. A avaliación das actividades terá lugar por rúbricas, definidas a partir do deseño conxunto polos membros dos dous GID´s implicados. [Abstract] The proposal arises after a joint reflection between the components of the two Teaching Innovation Groups of the UDC in "Financial Operations, Energy Economics and Circular Economics" and "Didactics of Body Expression and Motor", on the implementation of active methodologies in the teaching-learning process.
The idea is to put the students in contact with the subjects "Corporal expression and curricular adaptations" of the Degree in Primary Education and "Analysis of Financial Operations" of the Degree in Business Administration and Management.
The purpose is none other than to mutually benefit from the common work of the competences developed in each of the indicated subjects. In this way, the students are able to specialize in their subject from the approach to the concepts and the work of the competences from the creation of materials. Each student becomes an "expert" who advises those of the other subject in the specific topic. The evaluation of the activities is by rubrics, defined from the joint design by the members of the two Teaching Innovation Groups involved.
Palabras chave
Expresión corporal
Análise das operacións financeiras
Metodoloxías activas
ABP
Clase invertida
GIDs
Body expression
Active methodologies
PBL
Flipped classroom
Teaching innovation groups
Analysis of financial operations
Análise das operacións financeiras
Metodoloxías activas
ABP
Clase invertida
GIDs
Body expression
Active methodologies
PBL
Flipped classroom
Teaching innovation groups
Analysis of financial operations
Versión do editor
Dereitos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
ISSN
2605-1222