Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorPessoa, Ana María
dc.date.accessioned2019-07-12T11:30:45Z
dc.date.available2019-07-12T11:30:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationPessoa, A. (2019). Miguel Ángel Martín Sánchez; Tamar Groves; Joaquim Pintassilgo; Jorge Cáceres-Muñoz: Tradición e innovación en la educación europea en los siglos XIX-XX: Los casos de España y Portugal. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 22, 272-275. https://doi.org/10.17979/srgphe.2018.22.0.5501es_ES
dc.identifier.issn1138-5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/23524
dc.description.abstract[Abstract] Book review: Miguel Ángel Martín Sánchez; Tamar Groves; Joaquim Pintassilgo; Jorge Cáceres-Muñoz (2018). Tradición e innovación en la educación europea en los siglos XIX-XX: Los casos de España y Portugal. Roma: Aracne, 2018, 108 pp. ISBN: 978-88-5489-893-6es_ES
dc.language.isopores_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/srgphe.2018.22.0.5501es_ES
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/*
dc.subjectTradition and innovationes_ES
dc.subjectReviewes_ES
dc.titleMiguel Ángel Martín Sánchez; Tamar Groves; Joaquim Pintassilgo; Jorge Cáceres-Muñoz: Tradición e innovación en la educación europea en los siglos XIX-XX: Los casos de España y Portugal [Reseña]es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.journalTitleSarmiento: Anuario galego de historia da educaciónes_ES
UDC.volume22es_ES
UDC.startPage272es_ES
UDC.endPage275es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem