Miguel Ángel Martín Sánchez; Tamar Groves; Joaquim Pintassilgo; Jorge Cáceres-Muñoz: Tradición e innovación en la educación europea en los siglos XIX-XX: Los casos de España y Portugal [Reseña]

View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/23524
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Collections
Metadata
Show full item recordTitle
Miguel Ángel Martín Sánchez; Tamar Groves; Joaquim Pintassilgo; Jorge Cáceres-Muñoz: Tradición e innovación en la educación europea en los siglos XIX-XX: Los casos de España y Portugal [Reseña]Author(s)
Date
2018Citation
Pessoa, A. (2019). Miguel Ángel Martín Sánchez; Tamar Groves; Joaquim Pintassilgo; Jorge Cáceres-Muñoz: Tradición e innovación en la educación europea en los siglos XIX-XX: Los casos de España y Portugal. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 22, 272-275. https://doi.org/10.17979/srgphe.2018.22.0.5501
Abstract
[Abstract] Book review: Miguel Ángel Martín Sánchez; Tamar Groves; Joaquim Pintassilgo; Jorge Cáceres-Muñoz (2018). Tradición e innovación en la educación europea en los siglos XIX-XX: Los casos de España y Portugal. Roma: Aracne, 2018, 108 pp. ISBN: 978-88-5489-893-6
Keywords
Tradition and innovation
Review
Review
Editor version
Rights
Atribución-CompartirIgual 4.0 España
ISSN
1138-5863