Mostrar o rexistro simple do ítem
Aprendizaxe baseada en problemas en Xenética Molecular
dc.contributor.author | Vila-Sanjurjo, Antón | |
dc.contributor.author | Martínez Martínez, M. Luisa | |
dc.contributor.author | Insua, Ana | |
dc.date.accessioned | 2019-04-24T12:15:58Z | |
dc.date.available | 2019-04-24T12:15:58Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Vila Sanjurjo, Antón; Martínez Martínez, Luisa; Insua Pombo, Ana (2018) Aprendizaxe baseada en problemas en Xenética Molecular. Póster presentado en: II Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. (pág. 425-426). En: E. de la Torre Fernández, (ed.) (2018). Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497496780 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/22742 | |
dc.description.abstract | [Resumo] A aprendizaxe baseada en problemas (ABP) trátase dunha metodoloxía na que os alumnos, guiados polo profesor, deben resolver un problema. No proceso, os alumnos constrúen e aplican coñecementos en lugar de ser meros receptores. Neste traballo, propoñemos aplicar ABP na materia Xenética Molecular do Grao en Bioloxía e do Programa de Simultaneidade do Grao en Bioloxía e o Grao en Química, impartidos na Facultade de Ciencias da UDC. O obxectivo é espertar un maior interese pola Bioinformática, unha parte da materia considerada a miúdo ardua e tediosa. Tamén pretendemos incrementar a orientación da materia cara á práctica profesional. A actividade que se propón consta de tarefas prácticas estruturadas, idénticas ás que se realizan nun laboratorio típico de Xenética Molecular. Así, o problema a resolver enfronta aos alumnos a unha situación real que implica non só aplicar coñecementos senón tamén tomar decisións. Para resolver o problema, os alumnos recibirán unha explicación previa do profesor e disporán de orientación mediante titorías e un foro en Moodle. A actividade desenvolverase en grupos de 4-5 alumnos. A aprendizaxe avaliarase en base á exposición oral apoiada nunha presentación Power Point que realice un membro do grupo elixido polo profesor e aos comentarios críticos que realicen os demais membros do grupo. Para organizar as titorías de avaliación, usarase a ferramenta Doodle. A actividade de ABP que se presenta contribuirá a desenvolver competencias recollidas na guía docente da materia e debería axudar aos alumnos a ver a relevancia do traballo realizado en Xenética Molecular | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña, Cufie | es_ES |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/es/ | * |
dc.subject | Aprendizaxe baseada en problemas | es_ES |
dc.subject | Xenética molecular | es_ES |
dc.title | Aprendizaxe baseada en problemas en Xenética Molecular | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
UDC.startPage | 425 | es_ES |
UDC.endPage | 426 | es_ES |