Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorGestal, M.
dc.contributor.authorMunteanu, Cristian-Robert
dc.contributor.authorRabuñal, Juan R.
dc.contributor.authorDorado, Julián
dc.date.accessioned2019-04-23T08:58:09Z
dc.date.available2019-04-23T08:58:09Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationGestal, Marcos; Munteanu, Cristian; Rabuñal, Juan; Dorado, Julián (2019): Obtendo información útil para a mellora dunha materia a partir dos resultados dos exames de resposta múltiple. Póster presentado en: III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. (pág. 499-501). En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/22709
dc.description.abstract[Resumo] Os procesos de avaliación, deben aplicarse ós docentes e mesmo á materia en si, non só ós alumnos. Con esta finalidade formúlase unha análise dos resultados acadados polo alumnado durante a proba de avaliación empregada na materia de Marcos de Desenvolvemento (Grao en Enxeñaría Informática – Facultade de Informática). O exame é de resposta múltiple (4 opcións por pregunta, só unha válida e restando puntos as respostas erróneas). Os exames analízanse en dúas ramas: por unha banda, estúdanse as taxas de acerto/fallo/en branco de cada unha das preguntas; por outra, a porcentaxe de opcións (a,b,c,d, branco) en cada pregunta. Este sinxelo estudo, automatizado mediante o emprego dunha folla de cálculo, permite, non obstante, obter interesantes conclusións: • Detecta ambigüidades ou erros na formulación das preguntas que, polo xeral, se derivan nunha elevada porcentaxe de respostas en branco. • Detecta lagoas de coñecemento nalgunha das áreas da materia, que orixinan preguntas cunha elevada taxa de erros. Cada pregunta está asociada a un bloque teórico, polo que se podes establecer en qué aspectos os alumnos presentan máis ou menos coñecementos. Ambos aspectos poden ser empregados para detectar erros na formulación da materia e/ou exame e facer posible así a definición de plans de mellora de cara ós vindeiros cursos académicos.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Cufiees_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectAvaliaciónes_ES
dc.subjectMellora continuaes_ES
dc.subjectExame resposta múltiplees_ES
dc.titleObtendo información útil para a mellora dunha materia a partir dos resultados dos exames de resposta múltiplees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage499es_ES
UDC.endPage501es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem