Mostrar o rexistro simple do ítem
Cuantificación da perda das novas xeracións de mulleres técnicas. O caso da UDC
dc.contributor.author | Castro, Laura M. | es_ES |
dc.date.accessioned | 2016-01-14T11:30:24Z | |
dc.date.available | 2016-01-14T11:30:24Z | |
dc.date.issued | 2014 | es_ES |
dc.identifier.citation | II Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX: roles de xénero nun mundo globalizado. Edición a cargo de Ana Jesús López Díaz, Anabel González Penín, Eva Aguayo Lorenzo. Universidade da Coruña, 2014, 25-29. ISBN: 978-84-9749-599-8 | es_ES |
dc.identifier.isbn | 978-84-9749-599-8 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/15844 | |
dc.description.abstract | [RESUMO] Existe a impresión de que nos últimos anos a presenza das mulleres nas carreiras universitarias dos ámbitos técnicos, no canto de continuar avanzando cara á equiparación ao número de homes, está a sufrir un preocupante retroceso. Coa finalidade última de confirmar ou refutar esta percepción xeralizada, este traballo cuantifica a evolución do número de mulleres matriculadas e tituladas en estudios do eido tecnolóxico na Universidade da Coruña, nos últimos trece anos; e ofrece unha visión actualizada da situación das novas xeracións de mulleres, coa finalidade de axudar a determinar os avances obxectivos na equiparación da presenza de mulleres e homes neste eido. Os resultados obtidos confirman que nos últimos trece anos a presenza de mulleres nalgunhas titulacións técnicas chegou a reducirse a unha terceira parte, pasando dun 32% a un 10%, a pesares de que o número de alumnas e alumnos en toda a UDC distribúese case perfectamente no mesmo período en proporción 1:1. Como únicas excepcións, pódense mencionar os estudos de Arquitectura e Deseño Industrial, que acadaron e manteñen desde o curso 2007- 2008 a paridade matemática no número de estudantes dun e doutro sexo. A porcentaxe de persoas que completan unha titulación técnica é un dato mais optimista, segundo o cal as mulleres pasaron de representar o 30% no curso 2000-2001 a supor un 35% no curso 2012-2013, o que supón que a pesares de todo as estudantes incrementaron a súa eficiencia á hora de completar os seus estudos. Porén, queda claro que non estamos ante un problema de competencia, senón doutro cariz. Asi pois, determínase a necesidade dunha intervención institucional mediante o establecemento de políticas normalizadoras para romper a tendencia e avanzar na normalización da presenza das mulleres no eido técnico. | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña | es_ES |
dc.subject | Presenza das mulleres | es_ES |
dc.subject | Ensinos técnicos | es_ES |
dc.subject | Matriculación | es_ES |
dc.subject | Tituladas | es_ES |
dc.subject | Paridade | es_ES |
dc.title | Cuantificación da perda das novas xeracións de mulleres técnicas. O caso da UDC | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |