Mostrar o rexistro simple do ítem
Estudos feministas da discapacidade, educación e cidadanía
dc.contributor.author | Díaz Balado, Alicia | es_ES |
dc.date.accessioned | 2014-09-23T12:37:43Z | |
dc.date.available | 2014-09-23T12:37:43Z | |
dc.date.issued | 2013 | es_ES |
dc.identifier.citation | Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2013, 21: 63-76. ISSN: 1138-1663 | es_ES |
dc.identifier.issn | 1138-1663 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/12606 | |
dc.description.abstract | [Resumen] Para as mulleres con discapacidade, a súa andaina social na loita pola cidadanía atopou na educación un instrumento de influencia. Entre outras cuestións, os Estudios Feministas da Discapacidade analizan desde unha perspectiva crítica a función da educación en beneficio do propio colectivo e da sociedade. As aulas continúan a posuír o seu innegable grao de responsabilidade en canto á construcción da cidadanía, a partir certamente dos condicionantes do xénero e da discapacidade. | es_ES |
dc.description.abstract | [Abstract] In society, women´s with disabilities advanced search of citizenship found a powerful instrumental: education. Critical Feminist Disability Studies analize some questions about the role of education in society. Classroom continues to take responsibility for the construction of citizenship, from gender and disability conditionings. | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña | es_ES |
dc.subject | Mulleres | es_ES |
dc.subject | Discapacidade | es_ES |
dc.subject | Educación | es_ES |
dc.subject | Cidadanía | es_ES |
dc.subject | Women | es_ES |
dc.subject | Disability | es_ES |
dc.subject | Education | es_ES |
dc.subject | Citizenship | es_ES |
dc.title | Estudos feministas da discapacidade, educación e cidadanía | es_ES |
dc.title.alternative | Feminist Disability Studies, Education and Citizenship | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |