Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorDíaz Balado, Aliciaes_ES
dc.date.accessioned2014-09-23T12:37:43Z
dc.date.available2014-09-23T12:37:43Z
dc.date.issued2013es_ES
dc.identifier.citationRevista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2013, 21: 63-76. ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/12606
dc.description.abstract[Resumen] Para as mulleres con discapacidade, a súa andaina social na loita pola cidadanía atopou na educación un instrumento de influencia. Entre outras cuestións, os Estudios Feministas da Discapacidade analizan desde unha perspectiva crítica a función da educación en beneficio do propio colectivo e da sociedade. As aulas continúan a posuír o seu innegable grao de responsabilidade en canto á construcción da cidadanía, a partir certamente dos condicionantes do xénero e da discapacidade.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] In society, women´s with disabilities advanced search of citizenship found a powerful instrumental: education. Critical Feminist Disability Studies analize some questions about the role of education in society. Classroom continues to take responsibility for the construction of citizenship, from gender and disability conditionings.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.subjectMullereses_ES
dc.subjectDiscapacidadees_ES
dc.subjectEducaciónes_ES
dc.subjectCidadaníaes_ES
dc.subjectWomenes_ES
dc.subjectDisabilityes_ES
dc.subjectEducationes_ES
dc.subjectCitizenshipes_ES
dc.titleEstudos feministas da discapacidade, educación e cidadaníaes_ES
dc.title.alternativeFeminist Disability Studies, Education and Citizenshipes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem