Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas del RUC
    • FAQ
    • Derechos de autor
    • Más información en INFOguías UDC
  • Listar 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Fecha de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Ayuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Español 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 21, (2013)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 21, (2013)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Estudos feministas da discapacidade, educación e cidadanía

Thumbnail
Ver/Abrir
RGP_21_2013_art_5.pdf (330.3Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/12606
Colecciones
  • REV - RGPPE - Vol. 21, (2013) [16]
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Título
Estudos feministas da discapacidade, educación e cidadanía
Título(s) alternativo(s)
Feminist Disability Studies, Education and Citizenship
Autor(es)
Díaz Balado, Alicia
Fecha
2013
Cita bibliográfica
Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2013, 21: 63-76. ISSN: 1138-1663
Resumen
[Resumen] Para as mulleres con discapacidade, a súa andaina social na loita pola cidadanía atopou na educación un instrumento de influencia. Entre outras cuestións, os Estudios Feministas da Discapacidade analizan desde unha perspectiva crítica a función da educación en beneficio do propio colectivo e da sociedade. As aulas continúan a posuír o seu innegable grao de responsabilidade en canto á construcción da cidadanía, a partir certamente dos condicionantes do xénero e da discapacidade.
 
[Abstract] In society, women´s with disabilities advanced search of citizenship found a powerful instrumental: education. Critical Feminist Disability Studies analize some questions about the role of education in society. Classroom continues to take responsibility for the construction of citizenship, from gender and disability conditionings.
 
Palabras clave
Mulleres
Discapacidade
Educación
Cidadanía
Women
Disability
Education
Citizenship
 
ISSN
1138-1663

Listar

Todo RUCComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Sugerencias