Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 21, (2013)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 21, (2013)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Estudos feministas da discapacidade, educación e cidadanía

Thumbnail
View/Open
RGP_21_2013_art_5.pdf (330.3Kb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/12606
Collections
  • REV - RGPPE - Vol. 21, (2013) [16]
Metadata
Show full item record
Title
Estudos feministas da discapacidade, educación e cidadanía
Alternative Title(s)
Feminist Disability Studies, Education and Citizenship
Author(s)
Díaz Balado, Alicia
Date
2013
Citation
Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2013, 21: 63-76. ISSN: 1138-1663
Abstract
[Resumen] Para as mulleres con discapacidade, a súa andaina social na loita pola cidadanía atopou na educación un instrumento de influencia. Entre outras cuestións, os Estudios Feministas da Discapacidade analizan desde unha perspectiva crítica a función da educación en beneficio do propio colectivo e da sociedade. As aulas continúan a posuír o seu innegable grao de responsabilidade en canto á construcción da cidadanía, a partir certamente dos condicionantes do xénero e da discapacidade.
 
[Abstract] In society, women´s with disabilities advanced search of citizenship found a powerful instrumental: education. Critical Feminist Disability Studies analize some questions about the role of education in society. Classroom continues to take responsibility for the construction of citizenship, from gender and disability conditionings.
 
Keywords
Mulleres
Discapacidade
Educación
Cidadanía
Women
Disability
Education
Citizenship
 
ISSN
1138-1663

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback