Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorEscoriza Nieto, Josées_ES
dc.date.accessioned2013-09-26T10:38:21Z
dc.date.available2013-09-26T10:38:21Z
dc.date.issued2011es_ES
dc.identifier.citationRevista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2011, 19_1: 49-76. ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/10443
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.subjectComprensión del discurso escritoes_ES
dc.subjectDificultades de comprensiónes_ES
dc.subjectEstrategias de comprensiónes_ES
dc.subjectComprensión lectoraes_ES
dc.subjectDificultades de lecturaes_ES
dc.subjectDiscurso escrito expositivoes_ES
dc.subjectComprehension of written discoursees_ES
dc.subjectComprehension difficultieses_ES
dc.subjectComprehension strategieses_ES
dc.titleEvaluación del conocimiento estratégico aplicado en el proceso de comprensión del discurso escrito-expositivoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem