Listar por tema "Educación infantil"
Mostrando ítems 1-20 de 85
-
A coordinación entre a Unidade de Atención Temperá e os centros escolares: un estudio descriptivo das vivencias dos profesionais e das familias
(2014)Obxectivo: O obxectivo principal deste estudo é ofrecer unha perspectiva transdisciplinar da coordinación que se vén realizando na AT por parte dos terapeutas ocupacionais e outros profesionais afíns dunha UAT, os docentes ... -
A Descriptive-Comparative Study to Analyse Physical Activity Levels and Patterns During Structured Movement Sessions in Early Childhood Education: Special Focus on the Role of Teachers
(Universidade da Coruña, 2022-05-01)[Abstract] Because teacher behaviour and children’s gender are correlates of young children’s physical activity during structured movement sessions in early years, teachers should develop effective teaching strategies to ... -
A perspectiva feminista nas guías docentes dos graos en educación infantil nas universidades da Coruña (UDC) e de Santiago de Compostela (USC)
(2020)[Resumo] O presente Traballo de Fin de Grao en Educación Infantil artéllase sobre dous piares críticos: formación docente e feminismo. A través dun percorrido de reflexión sobre a presenza do sexismo na sociedade, na escola ... -
¿A qué juega el alumnado de Educación Infantil en las clases de Educación Física? Un análisis cualitativo
(Universidade da Coruña, 2023-01-01)[Resumen] El juego es primordial en la infancia especialmente para trabajar contenidos vinculados a la Educación Física. En la actualidad existen múltiples tipos de juego para realizar con los niños de 3 a 6 años en las ... -
A viva voz!: proposta didáctica para o fortalecemento da lingua galega nas escolas rurais
(2022)[Resumo] O presente Traballo de Fin de Grao ten como obxectivo principal crear unha proposta de normalización e, sobre todo, valorización, da lingua galega en contornos galegofalantes. Para iso, pártese da análise sobre a ... -
¿Afectan las creencias y el contexto vital a la implicación parental en educación infantil?
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2019)[Resumen] La mayoría de las investigaciones sobre la implicación de las familias se han centrado en las formas de participación mientras un porcentaje mucho menor de estudios analiza qué es lo que las lleva a implicarse. ... -
Análise do proceso de ensino-aprendizaxe da matemática en educación infantil a través da arte
(2022)[Resumo] A Matemática e a Arte gardan unha estreita relación que numerosos científicos puxeron de manifesto nas súas obras ao longo do tempo. Na actualidade, non hai dúbida das conexións existentes entre ambas Ciencias; ... -
Análisis descriptivo de las sesiones e instalaciones de psicomotricidad en el aula de educación infantil
(Universidade da Coruña, 2016)[Resumen] Numerosos autores señalan la importancia de un correcto trabajo de psicomotricidad en educación infantil para garantizar mejoras en el ámbito cognitivo, social, afectivo-emocional y físico. La ausencia de estudios ... -
Apps educativas para el público infantil: juegos para el entretenimiento o recursos educativos
(Universidad Pedagógica Nacional (Colombia), 2022-01-01)[Resumen] La finalidad de este trabajo es el estudio de apps educativas para el público infantil, a partir de la creación de un modelo de análisis de contenido. Tras una amplia revisión de trabajos de carácter internacional ... -
Aprendiendo con las abejas en el primer ciclo de Educación Infantil
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021-11-16)[Resumen] Existe una desconexión creciente entre la sociedad en general, y en la infancia en particular, con la naturaleza y el medio en el que vivimos, por lo que se ha desarrollado esta experiencia didáctica buscando una ... -
Bibliodiversidade: guía de boas prácticas
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2022)[Resumo] O proxecto Bibliodiversidade, as bibliotecas como axentes para educar na diversidade afectivo-sexual, nace do CEXeF, o Centro de Estudos de Xénero e Feministas da Universidade da Coruña. En gran parte inspirado ... -
La biblioteca de aula: organización, funcionamiento y posibilidades curriculares en el segundo ciclo de educación infantil
(2013)[Resumen] El presente trabajo es un estudio empírico que tiene como tema principal la biblioteca de aula en el segundo ciclo de educación infantil, tratando aspectos como su organización espacial y temporal, la necesidad ... -
La calculadora en las rutinas de educación infantil
(Federación Española de Profesores de Matemáticas, 2022-12) -
Calculadoras en Educación Infantil, ¿por qué no?
(Federación Española de Profesores de Matemáticas, 2021-09) -
El concepto paisaje en los curricula de Educación Infantil de las Comunidades Autónomas españolas
(Grupo de Didáctica de la Geografía de la Asociación de Geógrafos Españoles, 2014)[Resumen] Este trabajo es un primer acercamiento a la enseñanza del paisaje en el segundo ciclo de la Educación Infantil (3 a 6 años) en España. Esta aproximación inicial se basa en los curricula del segundo ciclo de Ed. ... -
Conflicto familiar y cuidado de los hijos en educación infantil
(2013)El cambio de roles en lo que se refiere a las tareas de cuidado de los hijos es una de las cuestiones más significativas de la sociedad actual, que afecta muy directamente al ámbito de la educación familiar y escolar, y ... -
Cos ollos dos nenos e nenas: achega á percepción do contorno patrimonial nas aulas de infantil de Galicia
(2013)Cos ollos dos nenos e nenas, tendo como paradigma a Tonucci (1983), busca reflectir a percepción que o alumnado ten do patrimonio (natural e cultural) que os rodea. Pártase dos postulados e experiencias realizadas e ...