Cos ollos dos nenos e nenas: achega á percepción do contorno patrimonial nas aulas de infantil de Galicia
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/11866Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Cos ollos dos nenos e nenas: achega á percepción do contorno patrimonial nas aulas de infantil de GaliciaAutor(es)
Director(es)
Bas López, BegoñaData
2013Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña.Facultade de Ciencias da EducaciónDescrición
Traballo fin de grao (UDC.EDU). Infantil. Curso 2012/13Resumo
Cos ollos dos nenos e nenas, tendo como paradigma a Tonucci (1983), busca reflectir
a percepción que o alumnado ten do patrimonio (natural e cultural) que os rodea. Pártase dos
postulados e experiencias realizadas e contrastadas que defenden a importancia do ensino do
patrimonio nas aulas de infantil, nos que se traballan contidos que, ate non hai moito, estaban
reservados á educación primaria. Realizouse un traballo de campo para a recollida de datos en
16 centros educativos distribuídos pola xeografía galega, coa finalidade de recadar a
información precisa acerca do coñecemento e visión do alumnado de infantil do patrimonio
do seu contorno. Analízanse os resultados acerca do seu coñecemento e téntase transmitir a
visión que teñen, por medio dos seus debuxos e das súas descricións.
Palabras chave
Patrimonio natural
Patrimonio cultural
Educación infantil
Contorno
Patrimonio cultural
Educación infantil
Contorno
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido