Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Ciencias da Educación
  • Traballos académicos (FEDU)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Ciencias da Educación
  • Traballos académicos (FEDU)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Cos ollos dos nenos e nenas: achega á percepción do contorno patrimonial nas aulas de infantil de Galicia

Thumbnail
Ver/abrir
RabuñalBarral_Cristina_TFG_2013.pdf (12.98Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/11866
Coleccións
  • Traballos académicos (FEDU) [64]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Cos ollos dos nenos e nenas: achega á percepción do contorno patrimonial nas aulas de infantil de Galicia
Autor(es)
Rabuñal Barral, Cristina
Director(es)
Bas López, Begoña
Data
2013
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña.Facultade de Ciencias da Educación
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.EDU). Infantil. Curso 2012/13
Resumo
Cos ollos dos nenos e nenas, tendo como paradigma a Tonucci (1983), busca reflectir a percepción que o alumnado ten do patrimonio (natural e cultural) que os rodea. Pártase dos postulados e experiencias realizadas e contrastadas que defenden a importancia do ensino do patrimonio nas aulas de infantil, nos que se traballan contidos que, ate non hai moito, estaban reservados á educación primaria. Realizouse un traballo de campo para a recollida de datos en 16 centros educativos distribuídos pola xeografía galega, coa finalidade de recadar a información precisa acerca do coñecemento e visión do alumnado de infantil do patrimonio do seu contorno. Analízanse os resultados acerca do seu coñecemento e téntase transmitir a visión que teñen, por medio dos seus debuxos e das súas descricións.
Palabras chave
Patrimonio natural
Patrimonio cultural
Educación infantil
Contorno
 
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións