Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas del RUC
    • FAQ
    • Derechos de autor
    • Más información en INFOguías UDC
  • Listar 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Fecha de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Ayuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Español 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Ciencias da Educación
  • Traballos académicos (FEDU)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Ciencias da Educación
  • Traballos académicos (FEDU)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Cos ollos dos nenos e nenas: achega á percepción do contorno patrimonial nas aulas de infantil de Galicia

Thumbnail
Ver/Abrir
RabuñalBarral_Cristina_TFG_2013.pdf (12.98Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/11866
Colecciones
  • Traballos académicos (FEDU) [64]
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Título
Cos ollos dos nenos e nenas: achega á percepción do contorno patrimonial nas aulas de infantil de Galicia
Autor(es)
Rabuñal Barral, Cristina
Directores
Bas López, Begoña
Fecha
2013
Centro/Dpto/Entidad
Universidade da Coruña.Facultade de Ciencias da Educación
Descripción
Traballo fin de grao (UDC.EDU). Infantil. Curso 2012/13
Resumen
Cos ollos dos nenos e nenas, tendo como paradigma a Tonucci (1983), busca reflectir a percepción que o alumnado ten do patrimonio (natural e cultural) que os rodea. Pártase dos postulados e experiencias realizadas e contrastadas que defenden a importancia do ensino do patrimonio nas aulas de infantil, nos que se traballan contidos que, ate non hai moito, estaban reservados á educación primaria. Realizouse un traballo de campo para a recollida de datos en 16 centros educativos distribuídos pola xeografía galega, coa finalidade de recadar a información precisa acerca do coñecemento e visión do alumnado de infantil do patrimonio do seu contorno. Analízanse os resultados acerca do seu coñecemento e téntase transmitir a visión que teñen, por medio dos seus debuxos e das súas descricións.
Palabras clave
Patrimonio natural
Patrimonio cultural
Educación infantil
Contorno
 
Derechos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

Listar

Todo RUCComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Sugerencias