Aprender a ser cidadán. A Educación para a Cidadanía, un lugar para a educación en valores

View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/7838Collections
Metadata
Show full item recordTitle
Aprender a ser cidadán. A Educación para a Cidadanía, un lugar para a educación en valoresAuthor(s)
Date
2008Citation
Sarmiento Anuario galego de historia da educación, 2008, 12: 57-82. ISSN: 1138-5863
Abstract
[Resumo] O propósito deste estudo é situar a recente polémica en España sobre a introdu-
ción da nova materia Educación para a Cidadanía no contexto da crecente preocupación
entre os educadores e as institucións educativas pola educación en valores, unha preocupa-
ción que, por outra banda, ten xa uns antecedentes prolongados no tempo. Defenderase que
a referida polémica ten respondido a intereses políticos e ideolóxicos, non especificamente
educativos, promovidos desde sectores que xustamente están a procurar confundir, disimu-
lar ou directamente negar o vínculo evidente entre os obxectivos contemplados na nova
materia e esa preocupación pola educación en valores. Finalmente, analizaranse os conti-
dos dos libros desa materia que teñen sido publicados ata o de agora en lingua galega. [Abstract] This study examines the recent controversy in Spain regarding the introduction
of the new subject, the Education of Citizens, and relates it to the growing concern among
educators and educational institutions for the teaching of values, which has, however, been
an issue for a long time. According to the article, this controversy reflects political and ideo-
logical interests, not specifically related to education, promoted by sectors whose purpose
is precisely to confuse, conceal or directly deny the obvious link between the objectives
envisaged in the new subject and this concern for the teaching of values. Lastly, the article
analyzes the contents of books published to date on this subject in the Galician language.
Keywords
Ilustración
Educación
Valores
Pluralismo
Axioloxía
Democracia
Cidadanía
Enlightenment
Education
Values
Pluralism
Axiology
Democracy
Citizens
Educación
Valores
Pluralismo
Axioloxía
Democracia
Cidadanía
Enlightenment
Education
Values
Pluralism
Axiology
Democracy
Citizens
ISSN
1138-5863