Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 12, 2008
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 12, 2008
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aprender a ser cidadán. A Educación para a Cidadanía, un lugar para a educación en valores

Thumbnail
View/Open
SAR_12_2008_art_4.pdf (135.3Kb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/7838
Collections
  • REV - Sarmiento - Nº 12, 2008 [12]
Metadata
Show full item record
Title
Aprender a ser cidadán. A Educación para a Cidadanía, un lugar para a educación en valores
Author(s)
Vázquez Freire, Miguel
Date
2008
Citation
Sarmiento Anuario galego de historia da educación, 2008, 12: 57-82. ISSN: 1138-5863
Abstract
[Resumo] O propósito deste estudo é situar a recente polémica en España sobre a introdu- ción da nova materia Educación para a Cidadanía no contexto da crecente preocupación entre os educadores e as institucións educativas pola educación en valores, unha preocupa- ción que, por outra banda, ten xa uns antecedentes prolongados no tempo. Defenderase que a referida polémica ten respondido a intereses políticos e ideolóxicos, non especificamente educativos, promovidos desde sectores que xustamente están a procurar confundir, disimu- lar ou directamente negar o vínculo evidente entre os obxectivos contemplados na nova materia e esa preocupación pola educación en valores. Finalmente, analizaranse os conti- dos dos libros desa materia que teñen sido publicados ata o de agora en lingua galega.
 
[Abstract] This study examines the recent controversy in Spain regarding the introduction of the new subject, the Education of Citizens, and relates it to the growing concern among educators and educational institutions for the teaching of values, which has, however, been an issue for a long time. According to the article, this controversy reflects political and ideo- logical interests, not specifically related to education, promoted by sectors whose purpose is precisely to confuse, conceal or directly deny the obvious link between the objectives envisaged in the new subject and this concern for the teaching of values. Lastly, the article analyzes the contents of books published to date on this subject in the Galician language.
 
Keywords
Ilustración
Educación
Valores
Pluralismo
Axioloxía
Democracia
Cidadanía
Enlightenment
Education
Values
Pluralism
Axiology
Democracy
Citizens
 
ISSN
1138-5863

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback