Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorBarreiro Rodríguez, Herminio
dc.date.accessioned2011-07-12T11:17:01Z
dc.date.available2011-07-12T11:17:01Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.citationSarmiento Anuario galego de histoira da educación, 1997, 1: 181-196. ISSN: 1138-5863es_ES
dc.identifier.issn1138-5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/7702
dc.description.abstract[Resumo] Despois dunha breve digresión sobre os conceptos de educación e instrucción, estúdianse as orixes teóricas e textuais da educación pública. As primeiras relerencias serán as doutrinas pedagóxicas de Comenio e Locke, abrindo, dalgún xeito, a modernidade. Máis tarde, Rousseau, na teoría, e Napoleón Bonaparte, na práctica, establecen os perfís delinitivos da educación pública contemporánea, a través do mundo das ideas e dos conceptos de Nación e Estado.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Alter a briel discussion 01 the concepts 01 education and teaching, the origins, both theoretical and textual are examined. The lirst relerences are the pedagogical doctrines 01 Comenio and Locke, which to some extent, opened the way to the modern era. Later, it was the theory 01 Rousseau and the practical application 01 Napoleon Bonaparte, who established the Iramework 01 contemporary public education through the world of ideas and the concepts 01 Nation and Sta te.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleSobre as orixes da educación pública contemporánea. De J.J. Rousseau a Napoléon Bonaparte: ideoloxía, nación, estadoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem