Mostrar o rexistro simple do ítem
Sobre as orixes da educación pública contemporánea. De J.J. Rousseau a Napoléon Bonaparte: ideoloxía, nación, estado
dc.contributor.author | Barreiro Rodríguez, Herminio | |
dc.date.accessioned | 2011-07-12T11:17:01Z | |
dc.date.available | 2011-07-12T11:17:01Z | |
dc.date.issued | 1997 | |
dc.identifier.citation | Sarmiento Anuario galego de histoira da educación, 1997, 1: 181-196. ISSN: 1138-5863 | es_ES |
dc.identifier.issn | 1138-5863 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/7702 | |
dc.description.abstract | [Resumo] Despois dunha breve digresión sobre os conceptos de educación e instrucción, estúdianse as orixes teóricas e textuais da educación pública. As primeiras relerencias serán as doutrinas pedagóxicas de Comenio e Locke, abrindo, dalgún xeito, a modernidade. Máis tarde, Rousseau, na teoría, e Napoleón Bonaparte, na práctica, establecen os perfís delinitivos da educación pública contemporánea, a través do mundo das ideas e dos conceptos de Nación e Estado. | es_ES |
dc.description.abstract | [Abstract] Alter a briel discussion 01 the concepts 01 education and teaching, the origins, both theoretical and textual are examined. The lirst relerences are the pedagogical doctrines 01 Comenio and Locke, which to some extent, opened the way to the modern era. Later, it was the theory 01 Rousseau and the practical application 01 Napoleon Bonaparte, who established the Iramework 01 contemporary public education through the world of ideas and the concepts 01 Nation and Sta te. | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña | es_ES |
dc.title | Sobre as orixes da educación pública contemporánea. De J.J. Rousseau a Napoléon Bonaparte: ideoloxía, nación, estado | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess |