Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas del RUC
    • FAQ
    • Derechos de autor
    • Más información en INFOguías UDC
  • Listar 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Fecha de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Ayuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Español 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 01, 1997
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 01, 1997
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sobre as orixes da educación pública contemporánea. De J.J. Rousseau a Napoléon Bonaparte: ideoloxía, nación, estado

Thumbnail
Ver/Abrir
SAR_1_1997_art-9.pdf (1.368Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7702
Colecciones
  • REV - Sarmiento - Nº 01, 1997 [13]
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Título
Sobre as orixes da educación pública contemporánea. De J.J. Rousseau a Napoléon Bonaparte: ideoloxía, nación, estado
Autor(es)
Barreiro Rodríguez, Herminio
Fecha
1997
Cita bibliográfica
Sarmiento Anuario galego de histoira da educación, 1997, 1: 181-196. ISSN: 1138-5863
Resumen
[Resumo] Despois dunha breve digresión sobre os conceptos de educación e instrucción, estúdianse as orixes teóricas e textuais da educación pública. As primeiras relerencias serán as doutrinas pedagóxicas de Comenio e Locke, abrindo, dalgún xeito, a modernidade. Máis tarde, Rousseau, na teoría, e Napoleón Bonaparte, na práctica, establecen os perfís delinitivos da educación pública contemporánea, a través do mundo das ideas e dos conceptos de Nación e Estado.
 
[Abstract] Alter a briel discussion 01 the concepts 01 education and teaching, the origins, both theoretical and textual are examined. The lirst relerences are the pedagogical doctrines 01 Comenio and Locke, which to some extent, opened the way to the modern era. Later, it was the theory 01 Rousseau and the practical application 01 Napoleon Bonaparte, who established the Iramework 01 contemporary public education through the world of ideas and the concepts 01 Nation and Sta te.
 
ISSN
1138-5863

Listar

Todo RUCComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Sugerencias