Sobre as orixes da educación pública contemporánea. De J.J. Rousseau a Napoléon Bonaparte: ideoloxía, nación, estado

View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/7702Collections
Metadata
Show full item recordTitle
Sobre as orixes da educación pública contemporánea. De J.J. Rousseau a Napoléon Bonaparte: ideoloxía, nación, estadoAuthor(s)
Date
1997Citation
Sarmiento Anuario galego de histoira da educación, 1997, 1: 181-196. ISSN: 1138-5863
Abstract
[Resumo] Despois dunha breve digresión sobre os conceptos de educación e
instrucción, estúdianse as orixes teóricas e textuais da educación pública. As
primeiras relerencias serán as doutrinas pedagóxicas de Comenio e Locke,
abrindo, dalgún xeito, a modernidade. Máis tarde, Rousseau, na teoría, e Napoleón
Bonaparte, na práctica, establecen os perfís delinitivos da educación pública
contemporánea, a través do mundo das ideas e dos conceptos de Nación e
Estado. [Abstract] Alter a briel discussion 01 the concepts 01 education and teaching,
the origins, both theoretical and textual are examined. The lirst relerences are the
pedagogical doctrines 01 Comenio and Locke, which to some extent, opened the
way to the modern era. Later, it was the theory 01 Rousseau and the practical
application 01 Napoleon Bonaparte, who established the Iramework 01
contemporary public education through the world of ideas and the concepts 01
Nation and Sta te.
ISSN
1138-5863