Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorGomis-Rodríguez, Alfonso
dc.contributor.authorÁlvarez-Sousa, Antonio
dc.contributor.authorRego Veiga, Gustavo
dc.contributor.authorLeira López, José
dc.contributor.authorCaramés, Rosa Elena
dc.contributor.authorAndrade, María
dc.date.accessioned2011-07-12T11:14:24Z
dc.date.available2011-07-12T11:14:24Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationROTUR Revista de ocio y turismo, 2009, 2: 11-43. ISSN: 1888-6884es_ES
dc.identifier.issn1888-6884
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/7690
dc.description.abstract[Resumo] En primeiro lugar realízase unha aproximación xeral ao concepto de responsabilidade social empresarial e coméntanse algunhas das características deste novo modelo de xestión. A seguir, repásanse algunhas das responsabilidades que cabe esperar que as empresas turísticas asuman, así como tamén algunhas iniciativas de dentro e fóra do sector do turismo para fomentar a RSC por parte de distintos organismos internacionais, e as iniciativas desenvolvidas polas propias empresas neste sentido. Nas últimas seccións estúdase unha iniciativa concreta, a norma SA8000 de auditoría social, e as memorias de sustentabilidade.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] Primero se hace una aproximación general a la responsabilidad social empresarial y se comentan algunas características de este nuevo modelo de gestión. Después se hace un repaso de algunas de las responsabilidades que cabe esperar que desarrollen las empresas turísticas, así como algunas iniciativas, dentro y fuera del sector del turismo, para fomentar la responsabilidad por parte de distintos organismos internacionales, y las iniciativas desarrolla- das por las propias empresas. En los últimos apartados se estudia una iniciativa concreta, la norma SA8000 de auditoría social, y las memorias de sostenibilidad.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This study begins with a general overview of corporate social responsibility, commenting on some of the characteristics of this new management model. The study then reviews some of the responsibilities that tourism companies can be expected to perform, as well as some ini- tiatives, both inside and outside the tourism sector, to promote responsibility by different international bodies, and the initiatives performed by the companies themselves. The final sec- tions study a specific initiative, standard SA8000 on social accountability, and sustainability reports.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.subjectResponsabilidad social empresariales_ES
dc.subjectTurismo sosteniblees_ES
dc.subjectMemorias de sostenibilidades_ES
dc.subjectNorma SA8000es_ES
dc.subjectGuías GRIes_ES
dc.subjectCorporate social responsabilityes_ES
dc.subjectSustainable tourismes_ES
dc.subjectSustainability reportses_ES
dc.subjectStandard SA8000es_ES
dc.subjectGRI guidelineses_ES
dc.titleLa responsabilidad social corporativa como oportunidad para las empresas turísticases_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem