Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorGómez-Durán, Bernardo José
dc.date.accessioned2010-01-26T13:35:54Z
dc.date.available2010-01-26T13:35:54Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationRevista galego-portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2007, 15: 75-85 ISSN 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/7082
dc.description.abstract[Resumo] O presente traballo recolle a experiencia levada a cabo coa materia troncal de Psicoloxía do Desenvolvemento na titulación de Educación Social da Universidade da Coruña, ao longo de tres cursos académicos e seguindo o sistema ECTS. Descríbese e analízase a planificación e a secuenciación dos contidos de aprendizaxe empregados con 297 participantes. A dinámica da materia axústase a 10 actividades de aprendizaxe levadas a cabo polos alumnos, tendo en conta que empregaron un 65% do seu tempo fora das aulas. O traballo individual e grupal requiren dunha acción titorial da maior importancia no proceso
dc.description.abstract[Resumen] El presente trabajo recoge la experiencia llevada a cabo con la materia troncal de Psicología del Desarrollo en la titulación de Educación Social de la Universidad de A Coruña, durante tres cursos académicos y siguiendo el sistema ECTS. Se describe y analiza la planificación y secuenciación de los contenidos de aprendizaje en base a un total de 297 participantes. La dinámica de la materia se ajusta a 10 actividades de aprendizaje por parte de los alumnos, con un 65% del tiempo que éstos han de emplear en ellas fuera de horas presenciales de clase. El trabajo individual y grupal requieren de una acción tutorial de máxima importancia en todo el proceso
dc.description.abstract[Abstract] This paper describes the experience of teaching Developmental Psychology in a Social Education Degree (University of A Coruña, Spain) following the European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS), during a period of three years. We analyze the planning and sequencing of the learning contents in a sample of 297 students. The dynamics of the subject complies 10 learning activities the students have to complete, taking them 65% of their independent/private study. Their individual and grupal work requires a very important tutorial action in the whole process
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.subjectPlanificación docentees_ES
dc.subjectSistema ECTSes_ES
dc.subjectTutoríaes_ES
dc.subjectInnovación educativaes_ES
dc.subjectTeaching planninges_ES
dc.subjectECTS systemes_ES
dc.subjectTutoriales_ES
dc.subjectEducational innovationes_ES
dc.titlePlanificación y secuenciación de los contenidos de aprendizaje siguiendo las pautas del proceso de Bolonia: una experiencia de tres añoses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem