Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 15, (2007)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 15, (2007)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Planificación y secuenciación de los contenidos de aprendizaje siguiendo las pautas del proceso de Bolonia: una experiencia de tres años

Thumbnail
Ver/abrir
RGP_15-5.pdf (230.4Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7082
Coleccións
  • REV - RGPPE - Vol. 15, (2007) [16]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Planificación y secuenciación de los contenidos de aprendizaje siguiendo las pautas del proceso de Bolonia: una experiencia de tres años
Autor(es)
Gómez-Durán, Bernardo José
Data
2007
Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2007, 15: 75-85 ISSN 1138-1663
Resumo
[Resumo] O presente traballo recolle a experiencia levada a cabo coa materia troncal de Psicoloxía do Desenvolvemento na titulación de Educación Social da Universidade da Coruña, ao longo de tres cursos académicos e seguindo o sistema ECTS. Descríbese e analízase a planificación e a secuenciación dos contidos de aprendizaxe empregados con 297 participantes. A dinámica da materia axústase a 10 actividades de aprendizaxe levadas a cabo polos alumnos, tendo en conta que empregaron un 65% do seu tempo fora das aulas. O traballo individual e grupal requiren dunha acción titorial da maior importancia no proceso
 
[Resumen] El presente trabajo recoge la experiencia llevada a cabo con la materia troncal de Psicología del Desarrollo en la titulación de Educación Social de la Universidad de A Coruña, durante tres cursos académicos y siguiendo el sistema ECTS. Se describe y analiza la planificación y secuenciación de los contenidos de aprendizaje en base a un total de 297 participantes. La dinámica de la materia se ajusta a 10 actividades de aprendizaje por parte de los alumnos, con un 65% del tiempo que éstos han de emplear en ellas fuera de horas presenciales de clase. El trabajo individual y grupal requieren de una acción tutorial de máxima importancia en todo el proceso
 
[Abstract] This paper describes the experience of teaching Developmental Psychology in a Social Education Degree (University of A Coruña, Spain) following the European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS), during a period of three years. We analyze the planning and sequencing of the learning contents in a sample of 297 students. The dynamics of the subject complies 10 learning activities the students have to complete, taking them 65% of their independent/private study. Their individual and grupal work requires a very important tutorial action in the whole process
 
Palabras chave
Planificación docente
Sistema ECTS
Tutoría
Innovación educativa
Teaching planning
ECTS system
Tutorial
Educational innovation
 
ISSN
1138-1663

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións