Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 13, (2006)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 13, (2006)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

De alumno a profesor: análisis de las tareas realizadas durante las prácticas escolares

Thumbnail
Ver/abrir
RGP_13-16.pdf (1.584Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7047
Coleccións
  • REV - RGPPE - Vol. 13, (2006) [30]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
De alumno a profesor: análisis de las tareas realizadas durante las prácticas escolares
Autor(es)
González-Sanmamed, Mercedes
Fuentes Abeledo, Eduardo José
Raposo Rivas, Manuela
Data
2006
Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2006, 13: 277-294 ISSN 1138-1663
Resumo
[Resumen] La experiencia del Practicum constituye uno de los componentes más valorados de los programas de formación del profesorado. En este estudio identificamos las tareas y actividades que realizan los estudiantes durante la fase de las Prácticas con el propósito de valorar las oportunidades formativas que éstas ofrecen y la visión que se transmite de la profesión docente.
 
[Abstract] Field-based experiences are one ofthe best appreciated components in preservice teacher education. This study identifies the task and the activities students do during their fieldbased period of training in order to evaluate the training opportunities they offer and the transmitted vision of the teaching profession.
 
ISSN
1138-1663

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións