Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorNogueiras Mascareñas, Luis Miguel
dc.date.accessioned2010-01-26T13:20:44Z
dc.date.available2010-01-26T13:20:44Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.citationRevista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2002, 8: 27-38 ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/6909
dc.description.abstract[Resumo] Desde a década dos noventa vense producindo un aumento xeneralizado da conflictividade nos espacios escolares. Cada día que pasa saen a lus novos estudios e investigacións constatando esta realidade. Factores como a escolarización obrigatoria ata os 16 anos e a atención á diversidade do alumnado esixen cambios significativos na escola e, concretamente, na súa función homoxeneizadora, mediante a transformación dos espacios escolares (de centro e de aula) e a asunción de novas funcións por parte do profesorado. A dificultade que entraña a realización destas adaptacións está provocando a aparición de frecuentes conductas de indisciplina entre o alumnado. A perspectiva tradicionalmente homoxeneizadora da escola debe ser sustituida por unha diversificadora donde teñan cabida a personalización (atención personalizada) e a diferenciación educativa, donde sexa posible dar respostas diferentes ós alumnos e alumnas segundo as súas capacidades a través de currículos escolares máis flexibles, unha organización escolar diferente, a necesidade do traballo cooperativo dos docentes, e a adecuación de metodoloxías e recursos ás características de todos e cada un dos escolares
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.subjectConvivenciaes_ES
dc.subjectConflictoes_ES
dc.subjectIndisciplinaes_ES
dc.subjectDiversidadees_ES
dc.subjectOrientaciónes_ES
dc.subjectEscolaes_ES
dc.subjectFamiliaes_ES
dc.subjectComunidadees_ES
dc.titleEducación, convivencia e conflictoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem