Educación, convivencia e conflicto
View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/6909Collections
Metadata
Show full item recordTitle
Educación, convivencia e conflictoAuthor(s)
Date
2002Citation
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2002, 8: 27-38 ISSN: 1138-1663
Abstract
[Resumo] Desde a década dos noventa vense producindo un aumento xeneralizado da conflictividade
nos espacios escolares. Cada día que pasa saen a lus novos estudios e investigacións constatando esta realidade. Factores como a escolarización obrigatoria ata os 16 anos e a atención á diversidade
do alumnado esixen cambios significativos na escola e, concretamente, na súa función homoxeneizadora, mediante a transformación dos espacios escolares (de centro e de aula) e a asunción de novas funcións por parte do profesorado. A dificultade que entraña a realización
destas adaptacións está provocando a aparición de frecuentes conductas de indisciplina
entre o alumnado. A perspectiva tradicionalmente homoxeneizadora da escola debe ser sustituida por
unha diversificadora donde teñan cabida a personalización (atención personalizada) e a
diferenciación educativa, donde sexa posible dar respostas diferentes ós alumnos e alumnas
segundo as súas capacidades a través de currículos escolares máis flexibles, unha organización
escolar diferente, a necesidade do traballo cooperativo dos docentes, e a adecuación de metodoloxías e recursos ás características de todos e cada un dos escolares
Keywords
Convivencia
Conflicto
Indisciplina
Diversidade
Orientación
Escola
Familia
Comunidade
Conflicto
Indisciplina
Diversidade
Orientación
Escola
Familia
Comunidade
ISSN
1138-1663