REV - RGPPE - Vol. 14, (2007): Envíos recentes
Mostrando ítems 6-10 de 21
-
Rendimento académico no Ensino superior: estudo com alunos do 1º ano
(Universidade da Coruña, 2007)[Resumo] No quadro do projecto “Transição, adaptação e sucesso académico de jovens no Ensino Superior”, financiado pela Fundação Calouste Gulbenkian, avaliamos de forma sequencial uma amostra de 314 alunos do 1º ano ... -
É posíbel ensinar ciencias sen falar da pobreza?
(Universidade da Coruña, 2007)[Resumo] Ensinar ciencias non é só mostrar conceptos, ideas e métodos de traballo. A docencia das ciencias experimentais ou factuais, pode fomentar o crecemento do alumno como persoa en relación. Para iso, é conveniente ... -
La evaluación inicial en los centros de secundaria: ¿cómo abordarla?
(Universidade da Coruña, 2007)[Resumen] La vida en los centros de educación secundaria se torna cada día más compleja, así lo manifiestan numerosas voces. El alumnado cada vez es más diverso, por lo que al comenzar el curso académico se hace necesario ... -
Matutinidade-verpertinidade em crianças de idade escolar e a sua relação com a sintomatologia de sono
(Universidade da Coruña, 2007)[Resumo] Durante los últimos años se ha asistido a una mayor preocupación de la comunidad científica en la investigación de trastornos del sueno en niños en edad escolar. Así, este articulo procura comprender las ...