Now showing items 6-10 of 19

    • ¿Amosa estereotipos de xénero o alumnado de secundaria? 

      Porto Rioboo, Ana María; Santorum Paz, Rosa; Barca-Lozano, Alfonso (Universidade da Coruña, 2004)
      [Resumo] Neste estudio pretendeuse abordar un dobre obxectivo. En primeiro lugar coñecer se o alumnado de secundaria mantén concepcións estereotipadas de xénero, é dicir, se atribúe comportamentos e aptitudes de ...
    • Fundamentación teórica y descripción de una propuesta de innovación docente universitaria 

      Escoriza Nieto, José (Universidade da Coruña, 2004)
      [Resumen] La propuesta, de innovación docente universitaria diseñada, se corresponde con la siguiente secuencia de actividades que deberán ser realizadas en el desarrollo de cada uno de los temas del programa de la ...
    • Competências comunicativas do professor 

      Madeira, Aida; Pinto, Ana; Ramalho, Cristina; Barros, Joselina; Acr Maia, Luis (Universidade da Coruña, 2004)
      [Resumo] Estudo de natureza estritamente exploratória onde se apresentam os resultados de urna investigação sobre competencias comunicativas do professor efectuado na área Educativa de Castelo Branco, especificamente ...
    • El uso de Internet como recurso educativo: nuevos retos para una enseñanza de calidad 

      Abalde Paz, Eduardo; Rodríguez Machado, Eduardo (Universidade da Coruña, 2004)
      [Resumen] El presente estudio trata de establecer las especificaciones de un proyecto de red informática educativa que contenga como nodos todos los centros educativos no universitarios y todos los centros culturales de ...
    • Actitudes de xénero en alumnado da E.S.O. 

      Santorum Paz, Rosa; Porto Rioboo, Ana María; Barca-Lozano, Alfonso (Universidade da Coruña, 2004)
      Neste estudio, a través dunha adaptación do Inventario de Actitudes de Xénero (XAI) de R.D. Ashmore, F.K. del Boca e S.M. Bider (1995) pretendeuse avaliar, en primeiro lugar, se unha mostra de 842 alumnas e alumnos ...