Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 36
Estructura dos intereses vocacionais dos adolescentes galegos consonte á tipoloxía de Holland
(Universidade da Coruña, 2001)
[Resumo] As intercorrelacións entre os tipos Holland na escala total, (obtidas a través dunha adaptación do Self-Directed Search -BE/98- a adolescentes galegos) nunha mostra de adolescentes galegos tenden á orde RIASEC e ...
Teoría de Holland
(Universidade da Coruña, 2001)
[Resumo] o traballo de Holland céntrase sobre o estudio dos tipos (tipoloxía). El entende que a maioría das persoas parécense, maiormente, a un dos seis tipos básicos de personalidade (Realista, Investigador, Artístico, ...
Artículo: diferencias de género en las técnicas de aprendizaje utilizadas por los alumnos universitarios
(Universidade da Coruña, 2001)
Da teoria à prática: uma experiência na educação pré-escolar, no 1º ciclo de ensino á distancia
(Universidade da Coruña, 2001)
[Resumo] o presente artigo, encontra-se elaborado da seguinte forma: • Numa primeira parte, este trabalho tenta dar a conhecer, ainda que de uma forma sintética, o número de alunos diplomados, em Portugal, com o Grau de ...
Diseño de un programa de prevención de trastornos del lenguaje en el 1º ciclo de educación infantil
(Universidade da Coruña, 2001)
[Resumen] En el presente trabajo, partiendo de la importancia que el Lenguaje juega en el desarrollo psicoevolutivo, tratamos de realizar una reflexión acerca de su evolución y de los problemas que pueden presentarse en ...
Recensiones
(Universidade da Coruña, 2001)
Educación especial y diversidad educativa
(Universidade da Coruña, 2001)
Análise do desempenho de crianças em risco ambiental na WPPSI-R
(Universidade da Coruña, 2001)
Resumo] Regista-se, actualmente, um interesse crescente em relação ao risco ambiental, isto é, em relacção crianças em cuja história pessoal e familiar se encontram ambientes familiares alterados ou problemas sociais graves. ...
A acción titorial na organización escolar diante das conductas violentas
(Universidade da Coruña, 2001)
Psicoloxía vocacional e programas de orientación profesional: aspectos conceptuais básicos
(Universidade da Coruña, 2001)
[Resumo] Os programas de educación para a carreira, sobre todo aqueles que están baseados no concepto evolutivo da madurez e a conducta vocacional, teñen como obxectivo básico promover a toma de decisións das persoas para ...