Listar REV - RGPPE - Vol. 07, (2001) por data de publicación
Mostrando ítems 1-20 de 36
-
Como enfrentam os alunos universitários as suas tarefas académicas?: um enfoque sobre o ano escolar e a sua relação com o rendimento escolar
(Universidade da Coruña, 2001)[Resumo] o modelo teórico SAL (students approaches to learning) sugere que as abordagens dos alunos a aprendizagem sao influenciadas pelas tarefas escolares concretas, mas também pela exigencia percebida do contexto escolar ... -
Propuesta de recursos técnicos y didácticos para la formación en espacios virtuales
(Universidade da Coruña, 2001)[Resumen] Con este trabajo se pretende elaborar un modelo integrador de instrucción en espacios virtuales de aprendizaje y enseñanza. Su objetvo está centrado e la utilización de los recursos técnicos, didácticos/instruccionales ... -
Análisis de los cuestionarios de evaluación de la docencia del profesorado de diferentes universidades
(Universidade da Coruña, 2001) -
Estrategias de aprendizaje, género y rendimiento académico
(Universidade da Coruña, 2001)[Resumen] Este trabajo estudia qué estrategias de aprendizaje son eficaces para obtener un buen rendimiento académico. Se utilizó el ACRA y las notas finales de curso en una muestra de 254 estudiantes desde 20 de la E.S.O. ... -
Ortega, universidad y cultura
(Universidade da Coruña, 2001) -
Estructura dos intereses vocacionais dos adolescentes galegos consonte á tipoloxía de Holland
(Universidade da Coruña, 2001)[Resumo] As intercorrelacións entre os tipos Holland na escala total, (obtidas a través dunha adaptación do Self-Directed Search -BE/98- a adolescentes galegos) nunha mostra de adolescentes galegos tenden á orde RIASEC e ... -
Consumo de drogas y autoestima entre adolescentes
(Universidade da Coruña, 2001)[Resumen] El consumo de drogas entre los adolescentes es uno de los mayores problemas psicosociales a los que se enfrentan los profesionales de la salud. El énfasis en los programas preventivos hace necesario el estudio ... -
Cara un modelo tecnolóxico na intervención orientadora: ontoloxía, tarefa xenérica e metodoloxía kads no proceso de avaliación psicopedagóxica
(Universidade da Coruña, 2001)[Resumo] o propósito deste traballo que presentamos é amosa-la facticidade dunha "transferencia" de metodoloxías entre dous campos, a primeira vista, epistemoloxicamente moi distantes como son a intelixencia artificial e ... -
Las nuevas tecnologías en la educación infantil y primaria
(Universidade da Coruña, 2001)[Resumen] A comienzos del siglo XXI estamos metidos de lleno en 10 que se ha dado en denominar "la sociedad de la información", una sociedad caracterizada, entre otros rasgos, por la introducción generalizada de las Nuevas ... -
Das concepções dos professores sobre a profissão docente à sua satisfação profissional
(Universidade da Coruña, 2001) -
Teoría de Holland
(Universidade da Coruña, 2001)[Resumo] o traballo de Holland céntrase sobre o estudio dos tipos (tipoloxía). El entende que a maioría das persoas parécense, maiormente, a un dos seis tipos básicos de personalidade (Realista, Investigador, Artístico, ... -
Artículo: diferencias de género en las técnicas de aprendizaje utilizadas por los alumnos universitarios
(Universidade da Coruña, 2001) -
Da teoria à prática: uma experiência na educação pré-escolar, no 1º ciclo de ensino á distancia
(Universidade da Coruña, 2001)[Resumo] o presente artigo, encontra-se elaborado da seguinte forma: • Numa primeira parte, este trabalho tenta dar a conhecer, ainda que de uma forma sintética, o número de alunos diplomados, em Portugal, com o Grau de ... -
Diseño de un programa de prevención de trastornos del lenguaje en el 1º ciclo de educación infantil
(Universidade da Coruña, 2001)[Resumen] En el presente trabajo, partiendo de la importancia que el Lenguaje juega en el desarrollo psicoevolutivo, tratamos de realizar una reflexión acerca de su evolución y de los problemas que pueden presentarse en ... -
Aspectos afectivos de la lectura
(Universidade da Coruña, 2001)[Resumen] El presente artículo aborda el tema del aprendizaje de la lectura desde un punto de vista psicológico. Se hace especial hincapié en los aspectos afectivos que contribuyen al desarrollo de esta habilidad; asimismo, ... -
Análise do desempenho de crianças em risco ambiental na WPPSI-R
(Universidade da Coruña, 2001)Resumo] Regista-se, actualmente, um interesse crescente em relação ao risco ambiental, isto é, em relacção crianças em cuja história pessoal e familiar se encontram ambientes familiares alterados ou problemas sociais graves. ... -
Educação a distância: uma alternativa de ensino
(Universidade da Coruña, 2001)[Resumo] O estudo, a través de uma retrospectiva histórica, contextualiza a educação a distancia na sociedade atual. Analisa as megauniversidades, a expansao, a metodologia e os recursos tecnológicos utilizados, as vantagens, ... -
O professor universitário e a tecnologia
(Universidade da Coruña, 2001)[Resumo] o estudo analisa a construção e reconstrução da universidade nos tres megaparadigmas - o pré-moderno, moderno e pós-moderno - e ó papel do professor universitário nessas diferentes visoes de mundo. Aborda, sob o ... -
Necesidades educativas especiales
(Universidade da Coruña, 2001)[Resumen] En este trabajo se aborda la temática de las necesidades educativas especiales desde una perspectiva global. Se ofrecen una serie de pautas desde los documentos legales para referir el concepto, aunque en la ... -
Psicoloxía vocacional e programas de orientación profesional: aspectos conceptuais básicos
(Universidade da Coruña, 2001)[Resumo] Os programas de educación para a carreira, sobre todo aqueles que están baseados no concepto evolutivo da madurez e a conducta vocacional, teñen como obxectivo básico promover a toma de decisións das persoas para ...