Listar Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación por título
Mostrando ítems 478-497 de 652
-
Orientación e diversidade sociocultural
(Universidade da Coruña, 2001)[Resumo] Existe gran unanimidade na literatura psicopedagóxica na consideración da diversidade do alumnado (en capacidades, gustos, intereses, actitudes, aptitudes...) como unha consecuencia directa, en xeral, da historia ... -
Orientación e diversidade sociocultural
(Universidade da Coruña, 2000)[Resumo] Existe gran unanimidade na literatura psicopedagóxica na consideración da diversidade do alumnado (en capacidades, gustos, intereses, actitudes, aptitudes...) como unha consecuencia directa, en xeral, da historia ... -
Orientación e educación para a saúde: un programa de mellora do autoconcepto en educación infantil
(Universidade da Coruña, 1997)[Resumo] o presente traballo propúxose analizar as relación existentes entre a Orientación e a Educación para a Saúde,dende o punto de vista da Educación Infantil. Tendo en conta este obxectivo identificouse ó autoconcepto. ... -
La orientación en Ourense
(Universidade da Coruña, 2000) -
La orientación profesional universitaria: hacia un modelo integrador de diagnóstico e intervención
(Universidade da Coruña, 2003)[Resumen] Las reflexiones que a continuación se presentan pretenden sintetizar los principios que deben avalar un modelo de orientación profesional universitario actual. El objetivo no sería establecer comparaciones entre ... -
Orientación psicopedagóxica e educación para a saúde na educación infantil
(Universidade da Coruña, 1997)[Resumo] A educación infantil constitúe unha etapa educativa chea de NECESIDADES, ás que a escola ten que respostar dende distintos álnbitos. A ORIENTACIÓN PSICOPEDAGÓXICA ten un papel fundamental nesta etapa en todo o que ... -
Orientación psicopedagóxica e órganos de goberno dos centros públicos
(Universidade da Coruña, 2000)[Resumo] Para que nos centros públicos poidan desenvolverse procesos pedagóxicos que presten atención á diversidade en tódalas súas dimensións e axuden ós alumnos a logra-la necesaria autodirección a partir dun completo ... -
Los orígenes del concepto de inteligencia I: un recorrido epistemológico desde el mundo clásico hasta el Siglo de las luces
(Universidade da Coruña, 2013)[Resumen] Desde la Antigüedad, el ser humano ha tratado de comprender el mundo que le rodeaba. En ocasiones, el ser humano ha dotado de animismo o antropomorfismo a fenómenos naturales como la enfermedad, el trueno...La ... -
Los orígenes del concepto de inteligencia II: el nacimiento de la psicometría de la inteligencia
(Universidade da Coruña, 2013)[Resumen] Hasta el S.XIX, las investigaciones sobre el cerebro no existían debido a la ausencia de instrumentos para su estudio, a la complejidad del cerebro y a las medidas sociales adoptadas ya que consideraban que en ... -
Ortega, universidad y cultura
(Universidade da Coruña, 2001) -
Ócio e tempo livre: perspectivar o lazer para o desenvolvemento
(Universidade da Coruña, 2000)[Resumo] Embora todas as sociedades tenham conhecido um "tempo livre", nem sempre esse tempo foi encarado da mesma forma ou correspondeu ao que entendemos hoje por lazer, sobretudo nas sociedades industrializadas. A concepção ... -
Ócio e tempo livre: perspectivar o lazer para o desenvolvimento.
(Universidade da Coruña, 2001)[Resumo] Embora todas as sociedades tenham conhecido um "tempo livre", nem sempre esse tempo foi encarado da mesma forma ou correspondeu ao que entendemos hoje por lazer, sobretudo nas sociedades industrializadas. A concepção ... -
P.E.C. Programa de intervención educativa na comprensión en lingua galega: unha axuda para recordar, organizar, construír e integrar
(Universidade da Coruña, 2010)[Resumo] O obxectivo do traballo que aquí presentamos é deseñar un programa de comprensión lectora en lingua galega para alumnos e alumnas de 6º de Primaria, ao tempo que avaliar e comprobar a eficacia do mesmo. A través ... -
Papel de la memoria operativa en el proceso lector adquisición de la lectura y comprensión lectora
(Universidade da Coruña, 2000) -
Para álem da escola: trabalho e educação em alunos do ensino básico
(Universidade da Coruña, 2000)[Resumo] o trabalho das crianças nao se esgota na realiza~ao das tarefas escolares. Para além da jornada escolar, as crianças contribuem activamente para os trabalhos domésticos e algumas delas desempenham actividades ... -
Participación del alumnado e intervención psicopedagógica socio-comunitaria en un centro de secundaria de La Coruña
(Universidade da Coruña, 2000)[Resumen] Partindo da idea de que a Educación é un servicio que debe propoñer solucións e alternativas á diversidade dos alumnos/as e pais/nais, facilitando instrumentos e ferramentas de desenvolvemento comunitario, na ... -
La participación educativa de la mujer en su proceso de envejecimiento: retos y posibilidades
(Universidade da Coruña, 2006)[Resumen] El estudio del proceso de envejecimiento desde parámetros educativos y/o pedagógicos es una realidad en creciente desarrollo. En este marco cobra cada día más fuerza la experiencia educativa de muchas mujeres ... -
Patología del lenguaje (II)
(Universidade da Coruña, 1997)[Resumen] La presente comunicación trata de relacionar las dificultades del lenguaje con los Trastornos Generalizados de la Personalidad (TGP), especialmente con el autismo. Consta de un marco legal que refleja la evolución ... -
Patologías en alexitimia, salud mental y transtornos alimenticios: un estudio con estudiantes de Enseñanza Secundaria Obligatoria de Galicia
(Universidade da Coruña, 2007)[Resumen] En la sociedad actual en la que vivimos, muy marcada por las modas y el culto al cuerpo, es necesario conocer la problemática que viven los adolescentes ya que es una etapa muy importante en el desarrollo de ... -
Patrón de envejecimiento en procesos cognitivos (perceptivo-atencionales) y ejecutivos
(Universidade da Coruña, 2009)[Resumen] En el estudio que presentamos se pretende determinar cómo es el patrón de involución durante el proceso del envejecimiento. Para ello utilizamos una muestra de 200 sujetos (alumnos de Psicología y personas ...