Mostrar o rexistro simple do ítem
Integrando a linguaxe inclusiva no currículo universitario: un caso de estudo no Grao en Inglés da UDC
dc.contributor.author | Ramos, Lucía | |
dc.contributor.author | Moura, Joaquim de | |
dc.contributor.author | Novo Buján, Jorge | |
dc.contributor.author | Ortega Hortas, Marcos | |
dc.date.accessioned | 2024-06-03T17:05:12Z | |
dc.date.available | 2024-06-03T17:05:12Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Ramos, L., de Moura, J., Buján, J. N., & Hortas, M. O. (2023). Integrando a linguaxe inclusiva no currículo universitario: un caso de estudo no Grao en Inglés da UDC. In Epistemoloxías feministas en acción: VIII Xornada Universitaria Galega en Xénero (pp. 31-39). Servizo de Publicacións. | es_ES |
dc.identifier.isbn | 978-84-8158-975-7 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/36781 | |
dc.description | Inclúese tamén a presentación realizada nas xornadas. | es_ES |
dc.description.abstract | [Resumo]: Neste estudo, proponse unha actividade de innovación docente no contexto da materia Tecnoloxías da Información e da Comunicación (TIC) do Grao en Inglés da Universidade da Coruña (UDC), co obxectivo de promover e facilitar o desenvolvemento de competencias en linguaxe inclusiva e non sexista entre o estudantado. A actividade consiste na creación dun documento de texto en formato Open Document Text (ODT) formatado usando estilos en LibreOffice Writer, a partir dun conxunto de contidos sen formato e recursos relacionados coa linguaxe inclusiva. Esta proposta busca que o alumnado reflexione sobre o uso actual da linguaxe na sociedade, identifique contidos sexistas e comprenda as súas implicacións. Ademais, preténdese que os estudantes aprendan estratexias para un uso non sexista da linguaxe, tanto no plano gramatical como no discursivo. Para avaliar a percepción do estudantado respecto ao uso da linguaxe inclusiva, realizouse un estudo previo mediante unha enquisa anónima. Os resultados desta enquisa servirán como base para a implementación e mellora da actividade proposta. A través dun enfoque activo e participativo, o estudo busca fomentar a concienciación sobre a importancia da linguaxe inclusiva e desenvolver habilidades prácticas no manexo de ferramentas de procesado de texto, contribuíndo así ao avance cara unha sociedade máis igualitaria e inclusiva. | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Águeda Gómez Suárez, Ana Neira Pena e Marta Pérez Pereiro: Universidade de Vigo; Universidade da Coruña; Universidade de Santiago de Compostela | es_ES |
dc.relation.uri | https://xugex.gal/wp-content/uploads/2023/08/XUGeX2023_LibroActas.pdf | es_ES |
dc.rights | © Universidade de Vigo, 2023 © Universidade da Coruña, 2023 © Universidade de Santiago de Compostela, 2023 | es_ES |
dc.subject | Linguaxe inclusiva | es_ES |
dc.subject | Innovación docente | es_ES |
dc.subject | Tecnoloxías da información | es_ES |
dc.subject | Diversidade de xénero | es_ES |
dc.subject | Ensino superior | es_ES |
dc.title | Integrando a linguaxe inclusiva no currículo universitario: un caso de estudo no Grao en Inglés da UDC | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
UDC.volume | 2023 | es_ES |
UDC.startPage | 31 | es_ES |
UDC.endPage | 39 | es_ES |
UDC.conferenceTitle | XUGex, VIII Xornada Universitaria Galega en Xénero | es_ES |