Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorRamos, Lucía
dc.contributor.authorMoura, Joaquim de
dc.contributor.authorNovo Buján, Jorge
dc.contributor.authorOrtega Hortas, Marcos
dc.date.accessioned2024-06-03T17:05:12Z
dc.date.available2024-06-03T17:05:12Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationRamos, L., de Moura, J., Buján, J. N., & Hortas, M. O. (2023). Integrando a linguaxe inclusiva no currículo universitario: un caso de estudo no Grao en Inglés da UDC. In Epistemoloxías feministas en acción: VIII Xornada Universitaria Galega en Xénero (pp. 31-39). Servizo de Publicacións.es_ES
dc.identifier.isbn978-84-8158-975-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/36781
dc.descriptionInclúese tamén a presentación realizada nas xornadas.es_ES
dc.description.abstract[Resumo]: Neste estudo, proponse unha actividade de innovación docente no contexto da materia Tecnoloxías da Información e da Comunicación (TIC) do Grao en Inglés da Universidade da Coruña (UDC), co obxectivo de promover e facilitar o desenvolvemento de competencias en linguaxe inclusiva e non sexista entre o estudantado. A actividade consiste na creación dun documento de texto en formato Open Document Text (ODT) formatado usando estilos en LibreOffice Writer, a partir dun conxunto de contidos sen formato e recursos relacionados coa linguaxe inclusiva. Esta proposta busca que o alumnado reflexione sobre o uso actual da linguaxe na sociedade, identifique contidos sexistas e comprenda as súas implicacións. Ademais, preténdese que os estudantes aprendan estratexias para un uso non sexista da linguaxe, tanto no plano gramatical como no discursivo. Para avaliar a percepción do estudantado respecto ao uso da linguaxe inclusiva, realizouse un estudo previo mediante unha enquisa anónima. Os resultados desta enquisa servirán como base para a implementación e mellora da actividade proposta. A través dun enfoque activo e participativo, o estudo busca fomentar a concienciación sobre a importancia da linguaxe inclusiva e desenvolver habilidades prácticas no manexo de ferramentas de procesado de texto, contribuíndo así ao avance cara unha sociedade máis igualitaria e inclusiva.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherÁgueda Gómez Suárez, Ana Neira Pena e Marta Pérez Pereiro: Universidade de Vigo; Universidade da Coruña; Universidade de Santiago de Compostelaes_ES
dc.relation.urihttps://xugex.gal/wp-content/uploads/2023/08/XUGeX2023_LibroActas.pdfes_ES
dc.rights© Universidade de Vigo, 2023 © Universidade da Coruña, 2023 © Universidade de Santiago de Compostela, 2023es_ES
dc.subjectLinguaxe inclusivaes_ES
dc.subjectInnovación docentees_ES
dc.subjectTecnoloxías da informaciónes_ES
dc.subjectDiversidade de xéneroes_ES
dc.subjectEnsino superiores_ES
dc.titleIntegrando a linguaxe inclusiva no currículo universitario: un caso de estudo no Grao en Inglés da UDCes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.volume2023es_ES
UDC.startPage31es_ES
UDC.endPage39es_ES
UDC.conferenceTitleXUGex, VIII Xornada Universitaria Galega en Xéneroes_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem