Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Xornada Universitaria Galega en Xénero (XUGeX)
  • Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX (8ª. 2023. Vigo)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Xornada Universitaria Galega en Xénero (XUGeX)
  • Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX (8ª. 2023. Vigo)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Integrando a linguaxe inclusiva no currículo universitario: un caso de estudo no Grao en Inglés da UDC

Thumbnail
View/Open
Ramos_Garcia_Lucia_2023_XUGeX2023_Integrando_a_linguaxe_inclusiva_no_currículo_universitario.pdf (339.0Kb)
Ramos_Garcia_Lucia_2023_PresentaciónXUGeX2023_Integrando_a_linguaxe_inclusiva_no_currículo_universitario.pdf (1.259Mb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/36781
Collections
  • Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX (8ª. 2023. Vigo) [1]
Metadata
Show full item record
Title
Integrando a linguaxe inclusiva no currículo universitario: un caso de estudo no Grao en Inglés da UDC
Author(s)
Ramos, Lucía
Moura, Joaquim de
Novo Buján, Jorge
Ortega Hortas, Marcos
Directors
Date
2023
Citation
Ramos, L., de Moura, J., Buján, J. N., & Hortas, M. O. (2023). Integrando a linguaxe inclusiva no currículo universitario: un caso de estudo no Grao en Inglés da UDC. In Epistemoloxías feministas en acción: VIII Xornada Universitaria Galega en Xénero (pp. 31-39). Servizo de Publicacións.
Abstract
[Resumo]: Neste estudo, proponse unha actividade de innovación docente no contexto da materia Tecnoloxías da Información e da Comunicación (TIC) do Grao en Inglés da Universidade da Coruña (UDC), co obxectivo de promover e facilitar o desenvolvemento de competencias en linguaxe inclusiva e non sexista entre o estudantado. A actividade consiste na creación dun documento de texto en formato Open Document Text (ODT) formatado usando estilos en LibreOffice Writer, a partir dun conxunto de contidos sen formato e recursos relacionados coa linguaxe inclusiva. Esta proposta busca que o alumnado reflexione sobre o uso actual da linguaxe na sociedade, identifique contidos sexistas e comprenda as súas implicacións. Ademais, preténdese que os estudantes aprendan estratexias para un uso non sexista da linguaxe, tanto no plano gramatical como no discursivo. Para avaliar a percepción do estudantado respecto ao uso da linguaxe inclusiva, realizouse un estudo previo mediante unha enquisa anónima. Os resultados desta enquisa servirán como base para a implementación e mellora da actividade proposta. A través dun enfoque activo e participativo, o estudo busca fomentar a concienciación sobre a importancia da linguaxe inclusiva e desenvolver habilidades prácticas no manexo de ferramentas de procesado de texto, contribuíndo así ao avance cara unha sociedade máis igualitaria e inclusiva.
Keywords
Linguaxe inclusiva
Innovación docente
Tecnoloxías da información
Diversidade de xénero
Ensino superior
 
Description
Inclúese tamén a presentación realizada nas xornadas.
Editor version
https://xugex.gal/wp-content/uploads/2023/08/XUGeX2023_LibroActas.pdf
Rights
© Universidade de Vigo, 2023 © Universidade da Coruña, 2023 © Universidade de Santiago de Compostela, 2023
ISBN
978-84-8158-975-7

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback