La sostenibilidad ambiental social y económica en la industria de la moda
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/34491Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
La sostenibilidad ambiental social y económica en la industria de la modaAutor(es)
Director(es)
Picatoste Novo, José MaríaData
2023-06Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Humanidades e DocumentaciónDescrición
Traballo fin de grao (UDC.FHD). Xestión Industrial da Moda. Curso 2022/2023Resumo
[Resumen] La creciente concienciación en términos de sostenibilidad y priorización del bienestar
social en el largo plazo acelerada en los últimos años, especialmente tras la pandemia
experimentada a escala global por el COVID-19, está generando una mayor demanda de
transparencia de cara a las empresas y la mitigación de sus impactos en los tres pilares de
la sostenibilidad señalados por la Comisión Brundtland, aplicados a la industria de la
moda.
Este proyecto expone, a través del análisis de los principales factores clave e impactos de
cada pilar individual de la sostenibilidad, los desafíos de una industria imparable a la vez
que esencial. A su vez, el análisis estadístico de aproximación a los dos grandes grupos
textiles Inditex y H&M, se encarga de poner en valor cómo la búsqueda de la mitigación
de su impacto puede generar un cambio de paradigma hacia el saneamiento de una
industria que exige cambios y debe atender a las nuevas tendencias de comportamiento
de consumidores cada vez más conscientes [Resumo] A crecente concienciación en materia de sustentabilidade e priorización do benestar social
no longo prazo acelerada nos últimos anos, sobre todo trala pandemia vivida a escala
mundial polo COVID-19, está a xerar unha maior demanda de transparencia cara as
empresas e unha mitigación dos seus impactos tres pilares da sustentabilidade sinalados
pola Comisión Brundtland, aplicados á industria da moda.
Este proxecto expón, a través da análise dos principais factores clave e impactos de cada
piar individual da sustentabilidade, os retos dunha industria imparable á vez que esencial.
Ao mesmo tempo, a análise estatística de aproximación aos dos dous grandes grupos
téxtiles Inditex e H&M, é responsable de poñer de manifesto como a procura da
mitigación do seu impacto pode xerar un cambio de paradigma cara ao saneamento dunha
industria que demanda cambios e ten que atender ás novas condutas nas tendencias dos
consumidores cada vez máis conscientes.
As principais conclusións do presente Traballo de Fin de Grao deixan clara a influencia
da industria da moda na sustentabilidade en termos xerais e a súa relación con todos e
cada un dos tres pilares: ambiental, económico e social. Preséntase, deste xeito unha
oportunidade para impulsar o desenvolvemento sostible nesta industria. [Abstract] The growing awareness in terms of sustainability and prioritization of social welfare in
the long term accelerated in recent years, especially after the pandemic experienced
globally by COVID-19, is generating a greater demand for transparency for companies
and the mitigation of their impacts in the three pillars of sustainability pointed by the
Brundtland Commission, applied to the fashion industry.
This project exposes through the analysis of the main key factors and impacts of each
individual pillar of sustainability the challenges of an unstoppable and essential industry.
In turn, the approach to the statistical analysis of the two largest textile groups Inditex
and H&M, is responsible for highlighting how the search for a mitigation of its impacts
can generate a paradigm shift towards the sanitation of an industry that demands changes
and caters to new and increasingly conscious consumer behavior trends.
The main conclusions of this Final Degree Project make clear the influence of the fashion
industry on sustainability in general terms and its relationship with each and every one of
the three pillars: environmental, economic and social. This presents an opportunity to
promote sustainable development in this industry
Palabras chave
Sustainability
Sostenibilidad
Sostenibilidade
Sustainable fashion
Moda sostenible
Moda sostible
Fashion industry
Industria de la moda
Industria da moda
Pillars of sustainability
Pilares de la sostenibilidad
Pilares da sustentabilidade
Circularity
Circularidad
Circularidade
Fast fashion
Moda rápida
Digitalization
Digitalización
Dixitalización
Sostenibilidad
Sostenibilidade
Sustainable fashion
Moda sostenible
Moda sostible
Fashion industry
Industria de la moda
Industria da moda
Pillars of sustainability
Pilares de la sostenibilidad
Pilares da sustentabilidade
Circularity
Circularidad
Circularidade
Fast fashion
Moda rápida
Digitalization
Digitalización
Dixitalización
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ao resumo do traballo como ao seu contido. Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su reproducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido