Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Humanidades e Documentación
  • Traballos académicos (FHUM)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Humanidades e Documentación
  • Traballos académicos (FHUM)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketing sensorial de las tiendas del grupo Inditex

Thumbnail
Ver/abrir
GarnachoCastro_Camino_TFG_2022.pdf (3.477Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/32079
Coleccións
  • Traballos académicos (FHUM) [72]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Marketing sensorial de las tiendas del grupo Inditex
Autor(es)
Garnacho Castro, Camino
Director(es)
Escourido-Calvo, Manuel
Data
2022
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Humanidades e Documentación
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.FHD). Xestión Industrial da Moda. Curso 2021/2022
Resumo
[Resumen] Con el paso del tiempo, los mercados han ido evolucionando y los hábitos de los individuos han cambiado. Por ello, las empresas han modificado sus estrategias para conseguir que los consumidores sigan acudiendo a sus establecimientos físicos además de comprar a través de sus tiendas online. En el presente trabajo se va a analizar la influencia del marketing sensorial, y, por tanto, de los cinco sentidos, una herramienta esencial para conseguir que el proceso de compra del consumidor sea una experiencia única e inigualable Primeramente se explicará el concepto de marketing tradicional con su correspondiente relación con el marketing experiencial hasta la aparición y desarrollo del marketing sensorial. Posteriormente se llevará a cabo la definición de las técnicas que el marketing sensorial aplica, basándonos en fundamentos científicos y en determinadas disciplinas relacionadas. Una vez establecidas estas técnicas se llevará a cabo la recopilación de las más utilizadas en las tiendas de moda. Después Se llevará a cabo una investigación y recopilación de información relacionada con el marketing sensorial, el cual estará enfocado al sector textil, más concretamente a las estrategias de las tiendas del grupo Inditex, centrándonos y haciendo un mayor hincapié en cuatro de ellas: Zara, Stradivarius, Massimo Dutti y Pull&Bear. Se analizarán las diferentes estrategias de marketing sensorial aplicadas en cada una de las cuatro tiendas del grupo, además de establecer claramente las diferencias entre cada una de ellas, con el objetivo de analizar cómo influyen las estrategias en cada una de ellas.
 
[Abstract] Over time, markets have evolved and the habits of individuals have changed. For this reason, companies have modified their strategies to ensure that consumers continue to visit their physical establishments in addition to buying through their online stores. In the present work, the influence of sensory marketing is going to be analyzed, and, therefore, of the five senses, an essential tool to ensure that the consumer's purchasing process is a unique and incomparable experience. First, the concept of traditional marketing will be explained with its corresponding relationship with experiential marketing until the appearance and development of sensory marketing. Subsequently, the definition of the techniques that sensory marketing applies will be carried out, based on scientific foundations and on certain related disciplines. Once these techniques have been established, a compilation of the most used in fashion stores will be carried out. Afterwards, an investigation and compilation of information related to sensory marketing will be carried out, which will be focused on the textile sector, more specifically on the strategies of the Inditex group stores, focusing on and making a greater impact on four of them: Zara, Stradivarius, Massimo Dutti and Pull&Bear. The different sensory marketing strategies applied in each of the four stores of the group will be analyzed, in addition to clearly establishing the differences between each of them, with the aim of analyzing how the strategies influence each of them.
 
[Resumo] Co paso do tempo, os mercados evolucionaron e os hábitos dos individuos cambiaron. Por este motivo, as empresas modificaron as súas estratexias para garantir que os consumidores sigan visitando os seus establecementos físicos ademais de comprando a través das súas tendas en liña. No presente traballo vaise analizar a influencia do marketing sensorial, e, polo tanto, dos cinco sentidos, ferramenta imprescindible para que o proceso de compra do consumidor sexa unha experiencia única e incomparable. En primeiro lugar, explicarase o concepto de marketing tradicional coa súa correspondente relación co marketing experiencial ata a aparición e desenvolvemento do marketing sensorial. Posteriormente, realizarase a definición das técnicas que aplica o marketing sensorial, baseándose en fundamentos científicos e en determinadas disciplinas relacionadas. Unha vez establecidas estas técnicas, realizarase unha recompilación das máis utilizadas nas tendas de moda. Despois, realizarase unha investigación e recompilación de información relacionada co marketing sensorial, que estará centrada no sector téxtil, máis concretamente nas estratexias das tendas do grupo Inditex, incidindo e incidindo en catro delas: Zara. , Stradivarius, Massimo Dutti e Pull&Bear. Analizaranse as diferentes estratexias de marketing sensorial aplicadas en cada unha das catro tendas do grupo, ademais de establecer claramente as diferenzas entre cada unha delas, co obxectivo de analizar como as estratexias inflúen en cada unha delas.
 
Palabras chave
Marketing experiencial
Marketing sensorial
Sentidos
Consumidores
Experiencia
Sensaciones
Experiential marketing
Sensory marketing
Senses
Consumers
Experience
Sensations
Sensacións
 
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

Ítems relacionados

Mostrando ítems relacionados por Título, autor ou materia.

  • El marketing 5.0 y su efecto en la estrategia empresarial del sector industrial en España 

    González-Ferriz, Fernando (Universidade da Coruña, 2021-06-30)
    [Resumen] La siguiente investigación pretende analizar la evolución del concepto de marketing y la influencia de nuevos enfoques (como el marketing relacional, las políticas de responsabilidad social y la incorporación de ...
  • O uso das estratégias de Co-marketing, Coopetição e marketing do destino, por meio da mídia social Instagram no período de pandemia 

    Riani Costa Perinotto, André; Lima Sobrinho, Luciano de; Rodrigues Soares, Jakson Renner; Sánchez-Fernández, María Dolores (Universidade Nove de Julho, 2021)
    [Resumo] Objetivo do estudo: Com o surgimento do vírus Covid-19, medidas de prevenção para controlar seu avanço foram tomadas por todo o mundo, acarretando impactos significativos no setor turístico e obrigando as empresas ...
  • Sistemas de información de marketing en la planificación estratégica de la era digital 

    Canossa Montes de Oca, Héctor (Universidade da Coruña, 2019)
    [Resumen] El marketing efectivo requiere de procesos de información continuos. Las acciones estratégicas y las investigaciones aisladas no son suficientes, lo que necesitan las empresas son sistemas integrales de información ...

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións