Listar REV - Sarmiento - Nº 26, 2022 por título
Mostrando ítems 11-19 de 19
-
LÁZARO LORENTE, Luis Miguel (2021). La ‘nueva Atenas’ del Mediterráneo. Vicente Blasco Ibáñez, cultura y educación populares en Valencia (1890-1931). Valencia: Institució Alfons el Magnanim, 640 pp. ISBN: 978-84-7822-868-3
(Universidade da Coruña, Universidade de Vigo, Universidade de Santiago de Compostela, 2022-08-10)[Resumo] Unha importante monografía académica sobre os programas e impulsos educativos e culturais do republicanismo político español no tempo da Restauración, a través da figura do escritor Vicente Blasco Ibañez. -
MARTINS, Ernesto Candeias, coord. 2021. Relembrar e homenagear António de Sena Faria de Vasconcelos (1880-1939). Insigne pedagogo albicastrense. Amarante: Editora Converso / Câmara Municipal de Castelo Branco. ISBN: 978-972-9139-63-5
(Universidade da Coruña, Universidade de Vigo, Universidade de Santiago de Compostela, 2022-08-10)[Resumo] Esta obra, coordenada por Ernesto Candeias Martíns nace ao abeiro do Coloquio "Lembrar e homenaxear á figura do Pedagogo Albicastrense António Sena Faria de Vasconcelos (1880-1939)" realizado en marzo de 2019, co ... -
O papel educativo dos movementos sociais en España, entre o tardofranquismo e a transición democrática (1956-1982)
(Universidade da Coruña, Universidade de Vigo, Universidade de Santiago de Compostela, 2022-08-08)[Resumo] Na España do tardofranquismo e da Transición á democracia a poboación atopouse cada vez con máis espazos de sociabilidade en que estaban implicados activistas antifranquistas ou simplemente persoas que buscaban ... -
O asociacionismo do maxisterio ourensán no primeiro terzo do século XX
(Universidade da Coruña, Universidade de Vigo, Universidade de Santiago de Compostela, 2022-08-08)[Resumo] Este estudo trata da creación e os propósitos da Asociación Provincial de Mestres en Ourense. Tamén analiza o intenso labor das asociacións dos diferentes partidos xudiciais e o seu funcionamento interno, organización, ... -
Problemas de disciplina en la Universidad de Santiago. Un espisodio de 1866
(Universidade da Coruña, Universidade de Vigo, Universidade de Santiago de Compostela, 2022-08-09)[Resumo] O documento presenta un relato contextualizado do procedemento disciplinario incoado contra Santiago Usoz, profesor de grego da Universidade de Santiago, como consecuencia dunha disputa con algúns dos seus alumnos. -
Ribeiro, Cláudia Pinto; Baptista Eva; Afonso, José António Moreno e Rocha, Juliana, eds. A investigação em História da Educação : novos olhares sobre as fontes na era digital
(Universidade da Coruña, Universidade de Vigo, Universidade de Santiago de Compostela, 2022-08-10)[Resumo] Estamos diante dun libro electrónico que pon de relevo as influencias das conxunturas políticas nos máis diversos contextos educativos e que vén encher unha fenda sobre as novas miradas que serán elaboradas sobre ... -
Sá, Elizabeth Figueiredo de; Pintassilgo, Joaquim, and Castro, César Augusto, coord. 2021. Alteridades e desigualdades nas práticas educativas. Cuiabá, MT: EduFMT.
(Universidade da Coruña, Universidade de Vigo, Universidade de Santiago de Compostela, 2022-08-10)[Resumo] Estamos diante de uma obra que tendo como eixo condutor as questões relacionadas com a alteridade e as desigualdades no campo educativo, nos permite compreender como estas foram pensadas em diferentes espaços ... -
SIXTO BARCIA, A. M. (2021). Letras entre ruecas, redes y arados. Mujeres y cultura letrada en Galicia (siglos XVII-XIX). Santiago de Compostela: Andavira, 390 pp. ISBN: 9788412365702
(Universidade da Coruña, Universidade de Vigo, Universidade de Santiago de Compostela, 2022-08-10)[Resumo] Esta obra tenta achegar respostas axustadas relativas á cuestión da cultura letrada feminina na Galiza do Antigo Réxime, determinada socialmente, en boa medida, polo peso da cultura oral e as fortes limitacións ... -
Vázquez Ramil, Raquel & Porto Ucha, Ángel Serafín, Modelos de Formación del Profesorado de Primera y Segunda Enseñanza. Doscientos años de Experimentación en España.
(Universidade da Coruña, Universidade de Vigo, Universidade de Santiago de Compostela, 2022-08-24)[Resumo] Este texto achega de maneira precisa unha visión dos modelos de formación do profesorado de primaria e segunda insinanza, na xénese e evolución do sistema educativo español contemporáneo.