Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorArce Fariña, Elena
dc.contributor.authorLópez-Vázquez, José-Antonio
dc.contributor.authorFernández-Ibáñez, Isabel
dc.contributor.authorZayas-Gato, Francisco
dc.contributor.authorRibas, J.R.
dc.contributor.authorSuárez-García, Andrés
dc.date.accessioned2021-11-16T10:50:17Z
dc.date.available2021-11-16T10:50:17Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationArce, Elena; López Vázquez, José Antonio; Fernández Ibáñez, María Isabel; Zayas Gato, Francisco; Ribas, José Roberto; Suárez García, Andrés (2021): Design Thinking: experiencia en graos STEAM. En García Naya, J.A. (ed.) (2021). Contextos universitarios transformadores: a nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro. V Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 13-24) DOI capítulo: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180.013 DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180es_ES
dc.identifier.isbn978-84-9749-818-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/28900
dc.description.abstract[Resumo] Crear experiencias de aprendizaxe a través de proxectos na aula nas que os alumnos aprendan en equipo a resolver problemas complexos e desenvolvan o pensamento creativo e crítico, resulta un desafío. Design Thinking é unha metodoloxía cuxa meta é crear un deseño innovador baseado nas necesidades do usuario (User Experience). Empregando esta ferramenta, desenvolveuse na materia de Expresión Gráfica unha experiencia de deseño, modelado e impresión 3D ligada ao contexto actual de pandemia producida polo COVID-19. Nesta experiencia participaron estudantes de primeiro curso de tres graos do ámbito STEAM da Universidade de A Coruña. As actividades expuxéronse de tal maneira que se puidesen facer de forma presencial ou a distancia. A titorización e seguimento do progreso dos alumnos fíxose a través de Microsoft Teams e Moodle. Empregouse a ferramenta Taller de Moodle para a avaliación dos prototipos desenvolvidos. Os resultados da enquisa foron moi positivos. Os proxectos Design Thinking tamén tiveron un efecto positivo nas cualificacións.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Creating learning experiences through classroom projects in which students learn as a team to solve complex problems and develop creative and critical thinking is a challenge. Design Thinking is a methodology whose goal is to create an innovative design based on the user's needs (User Experience). Using this tool, an experience of design, modeling and 3D printing linked to the current context of the pandemic produced by COVID-19 was developed in the subject of Graphic Expression. This experience involved first year students of three STEAM degrees of the University of A Coruña. The activities were planned in such a way that they could be done in person or remotely. Tutoring and monitoring of student progress was done through Microsoft Teams and Moodle. The Moodle Workshop tool was used for the evaluation of the developed prototypes. The survey results were very positive. Design Thinking projects also had a positive effect on the grades.es_ES
dc.description.urihttp://hdl.handle.net/2183/28796
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Servizo de Publicaciónses_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180.013es_ES
dc.rightsAtribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)es_ES
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.gl*
dc.subjectDesing thinkinges_ES
dc.subjectAvaliaciónes_ES
dc.subjectCOVID-19es_ES
dc.subjectEnxeñaríaes_ES
dc.subjectSTEAMes_ES
dc.subjectAprendizaxe baseado en proxectoses_ES
dc.subjectEvaluationes_ES
dc.subjectEngineeringes_ES
dc.subjectProject based learninges_ES
dc.titleDesign Thinking: experiencia en graos STEAMes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage13es_ES
UDC.endPage24es_ES
dc.identifier.doi10.17979/spudc.9788497498180.013
UDC.conferenceTitleXornadas de Innovación Docente (5º. 2021. A Coruña)es_ES
UDC.inbookTitleContextos universitarios transformadores: a nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro. V Xornadas de Innovación Docente


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem