Mostrar o rexistro simple do ítem
Design Thinking: experiencia en graos STEAM
dc.contributor.author | Arce Fariña, Elena | |
dc.contributor.author | López-Vázquez, José-Antonio | |
dc.contributor.author | Fernández-Ibáñez, Isabel | |
dc.contributor.author | Zayas-Gato, Francisco | |
dc.contributor.author | Ribas, J.R. | |
dc.contributor.author | Suárez-García, Andrés | |
dc.date.accessioned | 2021-11-16T10:50:17Z | |
dc.date.available | 2021-11-16T10:50:17Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Arce, Elena; López Vázquez, José Antonio; Fernández Ibáñez, María Isabel; Zayas Gato, Francisco; Ribas, José Roberto; Suárez García, Andrés (2021): Design Thinking: experiencia en graos STEAM. En García Naya, J.A. (ed.) (2021). Contextos universitarios transformadores: a nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro. V Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 13-24) DOI capítulo: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180.013 DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180 | es_ES |
dc.identifier.isbn | 978-84-9749-818-0 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/28900 | |
dc.description.abstract | [Resumo] Crear experiencias de aprendizaxe a través de proxectos na aula nas que os alumnos aprendan en equipo a resolver problemas complexos e desenvolvan o pensamento creativo e crítico, resulta un desafío. Design Thinking é unha metodoloxía cuxa meta é crear un deseño innovador baseado nas necesidades do usuario (User Experience). Empregando esta ferramenta, desenvolveuse na materia de Expresión Gráfica unha experiencia de deseño, modelado e impresión 3D ligada ao contexto actual de pandemia producida polo COVID-19. Nesta experiencia participaron estudantes de primeiro curso de tres graos do ámbito STEAM da Universidade de A Coruña. As actividades expuxéronse de tal maneira que se puidesen facer de forma presencial ou a distancia. A titorización e seguimento do progreso dos alumnos fíxose a través de Microsoft Teams e Moodle. Empregouse a ferramenta Taller de Moodle para a avaliación dos prototipos desenvolvidos. Os resultados da enquisa foron moi positivos. Os proxectos Design Thinking tamén tiveron un efecto positivo nas cualificacións. | es_ES |
dc.description.abstract | [Abstract] Creating learning experiences through classroom projects in which students learn as a team to solve complex problems and develop creative and critical thinking is a challenge. Design Thinking is a methodology whose goal is to create an innovative design based on the user's needs (User Experience). Using this tool, an experience of design, modeling and 3D printing linked to the current context of the pandemic produced by COVID-19 was developed in the subject of Graphic Expression. This experience involved first year students of three STEAM degrees of the University of A Coruña. The activities were planned in such a way that they could be done in person or remotely. Tutoring and monitoring of student progress was done through Microsoft Teams and Moodle. The Moodle Workshop tool was used for the evaluation of the developed prototypes. The survey results were very positive. Design Thinking projects also had a positive effect on the grades. | es_ES |
dc.description.uri | http://hdl.handle.net/2183/28796 | |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións | es_ES |
dc.relation.uri | https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180.013 | es_ES |
dc.rights | Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0) | es_ES |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.gl | * |
dc.subject | Desing thinking | es_ES |
dc.subject | Avaliación | es_ES |
dc.subject | COVID-19 | es_ES |
dc.subject | Enxeñaría | es_ES |
dc.subject | STEAM | es_ES |
dc.subject | Aprendizaxe baseada en proxectos | es_ES |
dc.subject | Evaluation | es_ES |
dc.subject | Engineering | es_ES |
dc.subject | Project based learning | es_ES |
dc.title | Design Thinking: experiencia en graos STEAM | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
UDC.startPage | 13 | es_ES |
UDC.endPage | 24 | es_ES |
dc.identifier.doi | 10.17979/spudc.9788497498180.013 | |
UDC.conferenceTitle | Xornadas de Innovación Docente (5º. 2021. A Coruña) | es_ES |
UDC.inbookTitle | Contextos universitarios transformadores: a nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro. V Xornadas de Innovación Docente | |
UDC.coleccion | Publicacións UDC | es_ES |