Listar Xornadas de Innovación Docente (5ª. 2021. A Coruña) por fecha de publicación
Mostrando ítems 1-20 de 36
-
Enfermaría Comunitaria I durante a pandemia COVID-19
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] No curso académico 2019-20 a materia Enfermaría Comunitaria I estaba programada para desenvolverse en tres talleres de docencia interactiva en grupos de 20 estudantes. Sen embargo, a pandemia do COVID-19 obrigou ... -
Adaptación de la docencia práctica de materias de Bioquímica en tiempos de la pandemia por el Covid-19
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] En este trabajo se comentan los retos que nos vimos obligados a afrontar y las soluciones tomadas por el profesorado a fin de adaptar la docencia de prácticas de laboratorio a la situación de pandemia causada por ... -
Estratexias educativas e procedementos de avaliación na universidade
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] A implementación de novas metodoloxías docentes nas aulas está deseñada para facilitar, apoiar e/ou mellorar a aprendizaxe pero é importante concretar en qué medida os estudantes universitarios consideran valiosas ... -
Opinión de los alumnos de la asignatura Bases y principios de neurociencia y rehabilitación neurológica del MDD sobre la utilización de la videoconferencia como recurso didáctico en una modalidad docente semipresencial
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] En tiempos de pandemia la "videoconferencia" se convierte en uno de los sistemas más utilizados para estar en contacto con los alumnos de manera síncrona. Se utiliza para impartir docencia, realizar tutorías ... -
Design Thinking: experiencia en graos STEAM
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] Crear experiencias de aprendizaxe a través de proxectos na aula nas que os alumnos aprendan en equipo a resolver problemas complexos e desenvolvan o pensamento creativo e crítico, resulta un desafío. Design Thinking ... -
La Universidad Sénior: derribando barreras y estereotipos en tiempos de COVID
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] En este trabajo se recogen las acciones llevadas a cabo durante el confinamiento del curso 2019/2020 y en el curso 2020/2021 para adaptar la docencia de la Universidad Sénior a la modalidad online. Durante los ... -
Herramientas útiles para una experiencia de aprendizaje y servicio virtual. Una nueva forma social de aprendizaje
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] En este trabajo se presentan herramientas metodológicas que permitieron continuar las experiencias de aprendizaje-servicio en modalidad online durante la crisis producida por la COVID-19. Las experiencias fueron ... -
Utilización de vídeos de casos clínicos reales como recurso didáctico de apoyo en la docencia de EC II. Curso académico 2020-21
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] Ante la imposibilidad de acudir de manera presencial a la realización de determinadas prácticas clínicas, debido a la vulnerabilidad de sus usuarios frente al COVID-19, la Facultad de Fisioterapia ha decidido que ... -
Importancia de los preconceptos en la adquisición de conocimientos en materias científico-técnicas
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] La cantidad de preconceptos que los alumnos poseen antes de abordar el estudio de un tema influye de manera notable en la adquisición de nuevos conocimientos. Se ha diseñado una estrategia de enseñanza aprendizaje ... -
Unha experiencia de adaptación metodolóxica á docencia virtual e as súas implicacións no seguimento por parte do alumnado
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] Neste traballo expóñense os cambios metodolóxicos, incluíndo os relativos á avaliación e ás titorías levados a cabo na materia Educación Matemática 1, de 1º do grao en Educación Primaria para adaptar a docencia á ... -
Desarrollo de un programa de ejercicio terapéutico colaborativo, con perspectiva de género, en el grado de Fisioterapia
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] El movimiento, como agente físico aplicado con un fin terapéutico, es la base de la Cinesiterapia. Se constituye como un pilar fundamental dentro del curriculum del grado de Fisioterapia. Dentro de la asignatura ... -
Análise dos resultados obtidos nos procesos de avaliación da materia de Fisioloxía Humana durante a COVID-19
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] Neste traballo presentamos unha análise dos resultados obtidos nos exames finais da materia de Fisioloxía Humana durante a COVID-19, materia impartida no grao de podoloxía da UDC. Estes resultados comparáronse cos ... -
Herramientas docentes y nueva normalidad en la docencia de Puertos y Costas – Escuela de Caminos
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] La metodología docente de las asignaturas de Puertos y Costas emplea las visitas a obra y al laboratorio CITEEC como una parte de sus herramientas fundamentales. El confinamiento generado por la pandemia del ... -
Teledocencia mixta con prácticas de laboratorio adaptadas á normativa COVID-19 nunha materia do Grado de Bioloxía
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021) -
Adaptación de estrategias formativas y de orientación ante la nueva normalidad académica
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] A continuación, se presenta una experiencia innovadora desarrollada en el curso 2020/2021 por el Grupo de Innovación en Tutorización y Atención al Estudiantado (GITIAES) de la Universidade da Coruña para dar ... -
Sistema de prácticas virtuales como alternativa al laboratorio presencial en asignaturas de Ingeniería de Control
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] El principal reto en los sistemas de educación superior en los dos últimos años, a raíz de la pandemia mundial de COVID-19, ha sido el poder mantener la calidad de la educación impartida con las restricciones de ... -
A motivación do alumnado e o valor atribuído aos instrumentos de avaliación
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] A situación derivada da pandemia provocada pola COVID-19 transformou substancialmente as metodoloxías de ensino-aprendizaxe. Unha mudanza moi evidente deuse nos instrumentos de avaliación ao teren que se adaptar ... -
Os seminarios PAT da Facultade de Economía e Empresa na Nova Normalidade Académica
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] O Plan de Acción Titorial (PAT) da Facultade de Economía e Empresa (FEE) da Universidade da Coruña (UDC) tivo que enfrontarse no curso 2020-2021, como o resto da Universidade, á Nova Normalidade Académica (NNA) ... -
Protocolo de autoevaluación e impacto frente a técnicas tradicionales en la docencia práctica de Sistemas Operativos
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] Estudios acerca del impacto de los mecanismos de autoevaluación en la docencia en Ingeniería Informática señalan en los últimos años los beneficios de la autoevaluación como medio formativo en sí mismo, para ... -
Adaptación da docencia de Fisioloxía Humana ante a pandemia da Covid-19
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] A pandemia causada polo SARS-CoV-2 provocou un cambio no modelo educativo, principalmente polas medidas de seguridade adoptadas. O obxectivo do presente traballo é analizar os resultados da aprendizaxe a distancia ...