Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Anuario da Facultade de Dereito da Universidade da Coruña
  • REV - AD - VOL 24, 2020
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Anuario da Facultade de Dereito da Universidade da Coruña
  • REV - AD - VOL 24, 2020
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

La gamificación como metodología docente en la enseñanza del derecho: el proyecto web Ludoteca Jurídica

Thumbnail
Ver/abrir
11.- Bastante Granell_Moreno García DOI.pdf (134.7Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/27818
Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
Coleccións
  • REV - AD - VOL 24, 2020 [15]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
La gamificación como metodología docente en la enseñanza del derecho: el proyecto web Ludoteca Jurídica
Título(s) alternativo(s)
The “Gamification” in the Learning of Law: The Web Project “Ludoteca Jurídica”
Autor(es)
Bastante Granell, Víctor
Moreno García, Lucía
Data
2021-02-04
Cita bibliográfica
Bastante Granel, V., & Moreno García, L. (2021). La "gamificación" como metodología docente en la enseñanza del derecho: el proyecto web “Ludoteca Jurídica”. Anuario da Facultade de Dereito da Universidade da Coruña, 24, 213-221. https://doi.org/10.17979/afdudc.2020.24.0.7496
Resumo
[Resumen] La “gamificación” o “ludificación” es una metodología docente de escaso uso en el ámbito de las ciencias jurídicas. Por tal razón, se pretenden destacar los beneficios del empleo de las técnicas propias de los juegos en el ámbito educativo. Dichos beneficios han justificado la creación de la plataforma digital “Ludoteca Jurídica”, que nace en el afán de fomentar el uso de juegos educativos en el ámbito del Derecho.
 
[Abstract] The "gamification" or "gamification" is a teaching methodology of little use in the field of legal sciences. For this reason, it is intended to highlight the benefits of using the techniques of games in the educational field. These benefits have justified the creation of the digital platform “Ludoteca Jurídica”, which was born in the desire to promote the use of educational games in the field of Law.
 
Palabras chave
Gamificación
Ludificación
Derecho
Educación superior
Innovación docente
Gamification
Law
Higher education
Teaching innovation
 
Versión do editor
https://doi.org/10.17979/afdudc.2020.24.0.7496
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
ISSN
2530-6324
1138-039X
 

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións