• Avaliación 4.0: avaliación cooperativa en metodoloxías con aprendizaxe invertida 

      Castro-Castro, Paula-María; Dapena, Adriana; Vázquez Araújo, Francisco Javier; Laport López, Francisco (Universidade da Coruña, Cufie, 2019)
      [Resumo] A palabra CAMBIO describe claramente a situación da Educación a todos os niveis (primaria, secundaria e superior) na nosa comunidade e fóra dela, polo que nos preguntamos se estamos preparados para este cambio. ...
    • Herramientas útiles para una experiencia de aprendizaje y servicio virtual. Una nueva forma social de aprendizaje 

      Ares-Pernas, Ana; Dapena, Adriana; Castro-Castro, Paula-María (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
      [Resumen] En este trabajo se presentan herramientas metodológicas que permitieron continuar las experiencias de aprendizaje-servicio en modalidad online durante la crisis producida por la COVID-19. Las experiencias fueron ...
    • Incorporación de Trabajos Fin de Grado breves en la docencia 

      Dapena, Adriana; Castro-Castro, Paula-María; Vázquez Araújo, Francisco Javier; Laport López, Francisco (Universidade da Coruña, Cufie, 2019)
      [Resumen] Los autores de esta ponencia participamos de forma activa tanto en la dirección de Trabajos Fin de Grado (TFG) como en los tribunales que los evalúan. Nuestra experiencia nos indica que, en general, los estudiantes ...
    • O modelado e a simulación como recursos para a aprendizaxe 

      Castro-Castro, Paula-María; Dapena, Adriana; Pereira Sáez, María José; Vázquez Araújo, Francisco Javier (Universidade da Coruña, Cufie, 2018)
      [Resumo] A combinación da aprendizaxe visual e conceptual é máis efectiva que o modelo tradicional de aprendizaxe, onde as definicións, os teoremas, as demostracións ou os exercicios se presentan nas clases dun xeito ...
    • Reinforcement and Homework Control for Children with ASD using a Mobile Application for Apple Watch 

      Vila-Muñoz, Noé; Castro-Castro, Paula-María; Dapena, Adriana (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2023)
      [Abstract] The article shows the design and development of a pair of mobile applications for Apple Watch and iPhone devices to reinforce and control tasks for children with autism disorders. This work takes advantage of ...