Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorSeoane, Antonio
dc.contributor.authorCaamaño Etchevers, Marina
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Ciencias da comunicaciónes_ES
dc.date.accessioned2020-07-23T11:01:05Z
dc.date.available2020-07-23T11:01:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/26048
dc.description.abstract[Resumen] O Queimaserebros es un proyecto audiovisual que tiene como fin promocionar una gira musical veraniega. Consta de tres partes fundamentales. La más importante de ellas, la dirección y realización de un videoclip musical. Por otra parte, la creación de la identidad corporativa de la gira. Por último, una campaña de marketing que ayude a consolidar toda la estrategia de promoción. La esencia del proyecto es la combinación de la cultura gallega con la mexicana, en un Universo lleno de contrastes.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] O Queimaserebros é un proxecto audiovisual que ten como fin promocionar unha xira musical estival. Consta de tres partes fundamentais. A máis importante delas, a dirección e realización dun videoclip musical. Por outra banda, a creación da identidade corporativa da xira. Para rematar, unha campaña de marketing que axude a consolidar toda a estratexia de promoción. A esencia do proxecto é a combinación da cultura galega coa mexicana, nun Universo cheo de contrastes.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] O Queimaserebros is an audiovisual project that aims to promote a summer musical tour. It consists of three fundamental parts. The most important of them, the direction and realization of a music video. Moreover, the creation of the corporate identity of the tour. Finally, a marketing campaign that helps consolidate the entire promotion strategy. The essence of the project is the combination of Galician and Mexican culture, in a universe full of contrasts.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectVideoclipes_ES
dc.subjectDirecciónes_ES
dc.subjectRealizaciónes_ES
dc.subjectIdentidad corporativaes_ES
dc.subjectCampaña de marketinges_ES
dc.subjectIdentidade corporativaes_ES
dc.subjectDirectiones_ES
dc.subjectRealizationes_ES
dc.subjectCorporate identityes_ES
dc.subjectMarketing campaignes_ES
dc.titleO queimaserebroses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.COM). Comunicación audiovisual. Curso 2018/2019es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem