O queimaserebros
Ver/Abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/26048Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
O queimaserebrosAutor(es)
Directores
Seoane, AntonioFecha
2019Centro/Dpto/Entidad
Universidade da Coruña. Facultade de Ciencias da comunicaciónDescripción
Traballo fin de grao (UDC.COM). Comunicación audiovisual. Curso 2018/2019Resumen
[Resumen] O Queimaserebros es un proyecto audiovisual que tiene como fin promocionar una gira musical veraniega. Consta de tres partes fundamentales. La más importante de ellas, la dirección y realización de un videoclip musical. Por otra parte, la creación de la identidad corporativa de la gira. Por último, una campaña de marketing que ayude a consolidar toda la estrategia de promoción.
La esencia del proyecto es la combinación de la cultura gallega con la mexicana, en un Universo lleno de contrastes. [Resumo] O Queimaserebros é un proxecto audiovisual que ten como fin promocionar unha xira musical estival. Consta de tres partes fundamentais. A máis importante delas, a dirección e realización dun videoclip musical. Por outra banda, a creación da identidade corporativa da xira. Para rematar, unha campaña de marketing que axude a consolidar toda a estratexia de promoción.
A esencia do proxecto é a combinación da cultura galega coa mexicana, nun Universo cheo de contrastes. [Abstract] O Queimaserebros is an audiovisual project that aims to promote a summer musical tour. It consists of three fundamental parts. The most important of them, the direction and realization of a music video. Moreover, the creation of the corporate identity of the tour. Finally, a marketing campaign that helps consolidate the entire promotion strategy.
The essence of the project is the combination of Galician and Mexican culture, in a universe full of contrasts.
Palabras clave
Videoclip
Dirección
Realización
Identidad corporativa
Campaña de marketing
Identidade corporativa
Direction
Realization
Corporate identity
Marketing campaign
Dirección
Realización
Identidad corporativa
Campaña de marketing
Identidade corporativa
Direction
Realization
Corporate identity
Marketing campaign
Derechos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido