Mostrando ítems 1-5 de 9

    • Seis pasos para un planeta máis limpo e saudable despois da pandemia do coronavirus 

      Nacións Unidas (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2020)
      [Resumo] Os efectos do confinamento sobre o medio ambiente demostraron que é posible vivir nun mundo con aire máis limpo, así como traballar e transportarnos dunha forma máis sa. Ademais, COVID-19 demostrou a necesidade ...
    • #EA26: unha experiencia de ciberactivismo pola educación ambiental 

      Guerra, Beatriz M.; Gutiérrez, David; Molina, María José; Calvo, Sonia (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2020)
      [Resumo] #EA26 é un movemento ciberactivista pola Educación Ambiental que naceu nas redes sociais para, desde elas, darlle visibilidade e crear redes para a acción ecosocial según os principios do Libro Branco da Educación ...
    • A muralla moderna de Vigo, Pontevedra, do estudio á Interpretación do Patrimonio 

      González Méndez, Matilde (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2020)
      [Resumo] Preséntase o traballo de documentación e interpretación do patrimonio realizado en torno a muralla moderna da cidade de Vigo, Pontevedra. Logo dunha curta introdución que describe a súa situación, case totalmente ...
    • Alfabetización ambiental: estudo de caso nunha aula de sexto curso do segundo ciclo de educación primaria 

      Caçador, Helena; Rebelo, Isabel; Pinto dos Santos, Olga Maria (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2020)
      [Resumo] A Literacia Ambiental é um assunto incontornável no séc. XXI, pelas questões ambientais, como as alterações climáticas extremas, que podem ser cruciais na preservação da biodiversidade e qualidade de vida no nosso ...
    • MeteoEscolas, un gran de area máis na educación ambiental 

      Lage González, Ana; Solovieva Soloviev, Natalia; Lago Núñez, Ángeles (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2020)
      [Resumo] Neste artículo trátase da aportación de MeteoGalicia no ámbito da Educación Ambiental, a través da súa participación no Plan Proxecta, co programa MeteoEscolas. A metodoloxía que se sigue en MeteoEscolas é a ...