MeteoEscolas, un gran de area máis na educación ambiental

View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/25847
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Collections
Metadata
Show full item recordTitle
MeteoEscolas, un gran de area máis na educación ambientalAlternative Title(s)
MeteoEscolas, a grain of sand in the Environmental EducationDate
2020Citation
Lage González, A., Solovieva Soloviev, N., & Lago Núñez, Ángeles. (2020). MeteoEscolas, un gran de area máis na Educación Ambiental. AmbientalMENTEsustentable, 27(1), 109-117. https://doi.org/10.17979/ams.2020.27.1.6608
Abstract
[Resumo] Neste artículo trátase da aportación de MeteoGalicia no ámbito da Educación Ambiental, a través da súa participación no Plan Proxecta, co programa MeteoEscolas. A metodoloxía que se sigue en MeteoEscolas é a aprendizaxe baseada en proxectos tendo como eixo o estudio interdisciplinar, neste caso da Meteoroloxía e Observación Climatolóxica, implicando ás distintas mateiras que forman o currriculum académico nas distintas etapas educativas. O resultado deste traballo común será un proxecto composto polas actividades desenvolvidas no centro, coa participación de toda a comunidade educativa [Abstract] This paper treats the work of MeteoGalicia, dependent of the Department of Environment, Territory and Housing, within the scope of the Environmental Education, through its participation in the plan Proxecta of the Department of Education, with MeteoEscolas. The methodology that is followed in MeteoEscolas is the projects based learning, which is based on the interdisciplinary studio, in this case of the Meteorology and Climatology, involving the different subjects that build up the academic curriculum in the educational stages. The result will be a project with the activities developed by the school center, with the participation of the whole educational community.
Keywords
Meteoroloxía
Climatoloxía
Educación ambiental
ABP
Meteorology
Climatology
Environmental education
PBL
Climatoloxía
Educación ambiental
ABP
Meteorology
Climatology
Environmental education
PBL
Editor version
Rights
Atribución-CompartirIgual 4.0 España
ISSN
1887-2417