MeteoEscolas, un gran de area máis na educación ambiental

Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/25847
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
MeteoEscolas, un gran de area máis na educación ambientalTítulo(s) alternativo(s)
MeteoEscolas, a grain of sand in the Environmental EducationData
2020Cita bibliográfica
Lage González, A., Solovieva Soloviev, N., & Lago Núñez, Ángeles. (2020). MeteoEscolas, un gran de area máis na Educación Ambiental. AmbientalMENTEsustentable, 27(1), 109-117. https://doi.org/10.17979/ams.2020.27.1.6608
Resumo
[Resumo] Neste artículo trátase da aportación de MeteoGalicia no ámbito da Educación Ambiental, a través da súa participación no Plan Proxecta, co programa MeteoEscolas. A metodoloxía que se sigue en MeteoEscolas é a aprendizaxe baseada en proxectos tendo como eixo o estudio interdisciplinar, neste caso da Meteoroloxía e Observación Climatolóxica, implicando ás distintas mateiras que forman o currriculum académico nas distintas etapas educativas. O resultado deste traballo común será un proxecto composto polas actividades desenvolvidas no centro, coa participación de toda a comunidade educativa [Abstract] This paper treats the work of MeteoGalicia, dependent of the Department of Environment, Territory and Housing, within the scope of the Environmental Education, through its participation in the plan Proxecta of the Department of Education, with MeteoEscolas. The methodology that is followed in MeteoEscolas is the projects based learning, which is based on the interdisciplinary studio, in this case of the Meteorology and Climatology, involving the different subjects that build up the academic curriculum in the educational stages. The result will be a project with the activities developed by the school center, with the participation of the whole educational community.
Palabras chave
Meteoroloxía
Climatoloxía
Educación ambiental
ABP
Meteorology
Climatology
Environmental education
PBL
Climatoloxía
Educación ambiental
ABP
Meteorology
Climatology
Environmental education
PBL
Versión do editor
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 4.0 España
ISSN
1887-2417