• A educación ambiental no Brasil: diferentes perspectivas e boas prácticas 

      Portugal, Simone; Sorrentino, Marcos (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2020)
      [Resumo] por meio de diferentes concepções e práticas, que se expressam em nomenclaturas como educação ambiental popular, crítica, política, comunitária, formal, não-formal, para o desenvolvimento sustentável, para sociedades ...
    • Alfabetización ambiental: estudo de caso nunha aula de sexto curso do segundo ciclo de educación primaria 

      Caçador, Helena; Rebelo, Isabel; Pinto dos Santos, Olga Maria (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2020)
      [Resumo] A Literacia Ambiental é um assunto incontornável no séc. XXI, pelas questões ambientais, como as alterações climáticas extremas, que podem ser cruciais na preservação da biodiversidade e qualidade de vida no nosso ...
    • #EA26: unha experiencia de ciberactivismo pola educación ambiental 

      Guerra, Beatriz M.; Gutiérrez, David; Molina, María José; Calvo, Sonia (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2020)
      [Resumo] #EA26 é un movemento ciberactivista pola Educación Ambiental que naceu nas redes sociais para, desde elas, darlle visibilidade e crear redes para a acción ecosocial según os principios do Libro Branco da Educación ...
    • Educación ambiental: trinta anos de evolución, extensión e diversificación en Catalunya 

      Franquesa, Teresa (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2020)
      [Resumo] Este artigo forma parte da 3ª edición de “Natura, us o abús? Llibre Blanc (2018-2019)”, un traballo colectivo e construtivo, un referente no mundo da xestión e conservación do patrimonio natural catalán. A súa ...
    • MeteoEscolas, un gran de area máis na educación ambiental 

      Lage González, Ana; Solovieva Soloviev, Natalia; Lago Núñez, Ángeles (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2020)
      [Resumo] Neste artículo trátase da aportación de MeteoGalicia no ámbito da Educación Ambiental, a través da súa participación no Plan Proxecta, co programa MeteoEscolas. A metodoloxía que se sigue en MeteoEscolas é a ...
    • Voos e desembarques nas xanelas existenciais da educación ambiental 

      Rodrigues, Angélica Cosenza; Sánchez Pereira, Celso; Marcomin, Fatima Elizabeti; Barzano, Marco; Guimarães, Mauro; Sato, Michele; Layrargues, Philippe (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2020)
      [Resumo] Este artigo é um ensaio vivido na existência eloquente num momento de pandemia. Das vagas horas de solidão, do adiamento do abraço e por vezes do desespero em testemunhar a ruína planetária perante o desastre que ...